Køler lownoise
Fra : Nielsen

Dato : 16-06-04 05:28

Hej i gruppen

Råd ønskes til køb af low noise køler til min amd 1400 mhz
prosesor socket A, prisen underordnet.

Mvh

Ole Lykke

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 16-06-04 06:11

Nielsen skrev:

> Råd ønskes til køb af low noise køler til min amd 1400 mhz

I dk.edb.hardware.stoej sidder en masse eksperter indenfor støjdæmpning
af PC'er - prøv dér

Jesper G. Poulsen

Fra : Thomas Hansen

Dato : 16-06-04 06:19

On Wed, 16 Jun 2004 06:28:23 +0200, Nielsen
<olelykkenielsenfjernmig@hotmail.com> wrote:

> Hej i gruppen
>
> Råd ønskes til køb af low noise køler til min amd 1400 mhz
> prosesor socket A, prisen underordnet.
>
> Mvh
>
> Ole Lykke

Hej Ole

Køb en TerminalRight SLK900A med en papst 92mm blæser. Du kan eventuelt
sætte blæseren til en fan controler så du kan skrue lidt ned for
hastigheden. Profilen har så meget overhead at den sagtens kan køle nok
selv om blæseren kører langsomt.

/Thomas

--
"jeg blev perfekt da jeg stoppede med at overdrive"

Fra : Nielsen

Dato : 16-06-04 19:14

Hej

Hvor forhandler de den, jeg har søgt på edbpriser.dk men kunne ikke lige fange den.

Mvh

Ole Lykke

Fra : Dr.Ralph

Dato : 16-06-04 14:18

> Råd ønskes til køb af low noise køler til min amd 1400 mhz
> prosesor socket A, prisen underordnet.

Prøv en anden gang i støj gruppen.

Men jeg kan anbefale Thermal Right Sp-97 sammen med Enermax 92mm vario fan.
Bedre køleløsning skal du lede længe efter.

Bemærk SP97 skal sidde fast med skruer i bundkortets bund.

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Nielsen

Dato : 16-06-04 18:56

Tak for svar, jeg futter over i den rigtig gruppe.

Mvh

Ole Lykke