Fatninger til armatur
Fra : Unlimited

Dato : 15-06-04 22:16

Hejsa

Jeg har lidt problemer med mine fatninger til mit effectline armatur.
De er irrede, så det er ikke altid rørerne tænder rigtigt... Er det muligt
at få nye fatninger i kbh området eller hvad ??

Mvh Flemming Hansen

Fra : Henrik Lohse

Dato : 15-06-04 22:37

Hej Flemming

Du kan prøve hos Lysarmaturlageret i Borgergade.

Henrik Lohse

<FJERNDETTE>henrik.lohse@teliamail.dk

Ved direkte svar på indlæg fjernes <FJERNDETTE> fra mail adresse.

Fra : Jacob Buch-Andersen

Dato : 16-06-04 11:24

Du har sikkert taget højde for det men alligevel: Hvis røret eller
glimtænderen (starteren) er slidte, så har røret svært ved at starte - husk
at skifte glimtænder hver gang du skifter rør.

Mvh
Jacob

---