multicast adresser
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-06-04 19:46

Findes der en liste over "kendte" multicast adresser ?

Jeg kan finde, i diverse RFC'er, hvilke områder der er afsat til
multicast men ikke mere specifikt en det - altså ikke noget med at
224.0.0.9 er til RIP v2 osv.

Findes en sådan liste ?

--
..: Henrik Stidsen - http://hs235.dk/blog/ ::...
'Veni, Vidi, Velcro' - I came, I saw, I stuck around.

Fra : Sune

Dato : 15-06-04 20:00

On 15 Jun 2004 18:46:00 GMT, Henrik Stidsen <nospamforme@hs235.dk> wrote:

>Findes der en liste over "kendte" multicast adresser ?

1 sec på google

http://www.iana.org/assignments/multicast-addresses

Mvh
Sune

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 15-06-04 23:16

Sune <apr2003@tdcadsl.dk> wrote in

> 1 sec på google
>
> http://www.iana.org/assignments/multicast-addresses

Det var da lige godt utroligt, jeg har brugt ½-1 time på at søge på
google, læse i RFC'er osv. uden at have fundet noget der bare lignede
det der!

Men tak for det!