Hvorfor kattebakken, i stedet ude
Fra : Julie

Dato : 15-06-04 19:26

Hej,

Min er 3/4 år gammel, og hun er begyndt og løbe ude i marts og er nu ude
lang tid om dagen men hun går ind i sin bakke og prutter og tisser, hun
gør det ikke ude. Hvorfor. Vi har ikke nogen kattelem men vi lukker
hende ind og ud af døren...Hvis hun ikke hopper ud af vinduerne Men
hvorfor prutter og tisser hun ikke ude, i stedet inde???

Med venlig hilsen
Julie
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Trine

Dato : 15-06-04 21:15

Hej Julie
Jeg kan ikke forklare dig hvorfor den ikke gør det ude, mine gør det BÅDE
inde og ude, de tisser for det meste ude (eller op af gardinerne
IRRETERENDE) så jeg behøver kun at bund skifte bakken 1 gang om ugen.

Trine

Fra : Kate

Dato : 26-06-04 18:14

Julie <julierudKATTE@BAKKEhotmail.com> wrote in

> Men
> hvorfor prutter og tisser hun ikke ude, i stedet inde???

Sent svar, jeg ved Men da jeg havde udekatte besørgede de heller
ikke ude, tror jeg. Ihvert fald kom de hjem og gik på potten. Mig
generede det nu ikke, men jeg tror de nød at kunne besørge uden at
skulle bekymre sig om deres sårbarhed i den situation.
Okay, de må nok ha' gjort det udendørs nogle gange, specielt Sofie
fordi hun altid var ude mens jeg var på arbejde, men stod hoveddøren
åben så kom de ind på WC.

--
Kate

Ved privat svar fjern spamme.