Fil upload og mysql
Fra : stoffer

Dato : 15-06-04 15:58

Hejsa

Jeg har et mindre problem med at gemme og hente filer i mysql vha. PHP

Jeg har en tabel med en blob der gerne skulle indeholde fildata (er ikke
sikker, men tror nok at dataene er der). For at hente dataene ud fra db'en
igen sender jeg følgende headere inden jeg sender fildata:
header("Content-type: " . $mFileType);
header("Content-length: " . $mFileSize);
header("Content-Disposition: attachment; filename=" . $mFileName);
header("Content-Description: Uploaded Data");
echo $data;

Er der nogle problemer med ovenstående? Umiddelbart bliver content-type og
length sat korrekt, men hver fil jeg kan hente er tom og fylder 7 bytes,
hvilket ikke helt er meningen.

mvh
stoffer

Fra : stoffer

Dato : 15-06-04 16:05

"stoffer" <stoffer@daimiDEL.ETEau.dk> wrote in message
> [...]
>
> Jeg har en tabel med en blob der gerne skulle indeholde fildata (er ikke
> sikker, men tror nok at dataene er der).

Det var de ikke... Men det er de nu, og så virker det fint...

-stoffer