Telmore
Fra : phk

Dato : 15-06-04 15:10

Jeg synes Telmore sakker lidt bagud. Selv TDC kører med billigere priser nu
end Telmore til trods for TDC helt klart må have lavere omkostninger på
Telmore.

Nogen der har hørt rygter om prisnedsættelser?

Hvem bør man flytte sine numre til? Jeg både ringer og sms´er.

--
Per, Esbjerg

Fra : Christian Catu

Dato : 15-06-04 15:32

On Tue, 15 Jun 2004 16:10:29 +0200, phk wrote:

> [...]
> Telmore.
>
> Nogen der har hørt rygter om prisnedsættelser?
>
> Hvem bør man flytte sine numre til? Jeg både ringer og sms´er.

Jeg synes snart folk burde lade være med at hyle. Det er sateme billigt nu,
og de kunder der vil forlade et selskab, med oprettelsesgebyr til følge,
for at spare 2-3 øre pr opkald, de er sateme heller ikke nogen der er værd
at samle på.

Fra : phk

Dato : 15-06-04 19:16

"Christian Catu" <40996701@spammail.sonofon.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> for at spare 2-3 øre pr opkald, de er sateme heller ikke nogen der er værd

Det kan da godt ske det er billigt nu. Men priserne forventes ned på samme
takst som for fastnetopkald. Og så vil du næppe blive ved med at påstå det
er billigt nu.

Og det er næppe 2-3 øre pr. opkald, men 12 øre i minuttet hvis man
sammenligner Telmore og Tele2 og 1 øre pr. SMS.

Og de kunder der vil spare ovenstående beløb er nok de kunder som ringer
mest og som derfor er mest stemte for at spare pengene trods
oprettelsesgebyr.

Des flere der flytter i de billige selskaber, des hurtigere bliver det
billigere at ringe.

--
Per, Esbjerg

Fra : Repzak

Dato : 15-06-04 22:36

> Des flere der flytter i de billige selskaber, des hurtigere bliver det
> billigere at ringe.

Eller des hurtigere sætter de priserne op, hvis de kører det som en kampagne
for at lokke kunder til.....

og så er man "taget" i røven, ligesom med gebyr på dankort, når det kommer

Kasper

Fra : phk

Dato : 15-06-04 23:51

"Repzak" <repzak@GEDhotmail.com> skrev i en meddelelse

> Eller des hurtigere sætter de priserne op, hvis de kører det som en
kampagne
> for at lokke kunder til.....

Hvornår er det sket?

Mig bekendt er mobilpriserne faldet de sidste mange år.

> og så er man "taget" i røven, ligesom med gebyr på dankort, når det kommer

Så må du jo ind i banken og hæve pengene. Så kan de lære det :)

--
Per, Esbjerg

Fra : Fischer

Dato : 16-06-04 05:17

> [...]
> og 1 øre pr. SMS.
>
> Des flere der flytter i de billige selskaber, des
> hurtigere bliver det billigere at ringe.

Så må du jo hellere skynde dig at skifte til Tele2. For da du KUN bruger
tale og SMS, så er det jo altsammen billigere hos Tele2.

Men vi jo nok ikke have så ondt af dig når du om et par måneder lige vil
prøve den smarte E-mail klient i din telefon, og overhovedet ikke kan få det
til at virke.
"Hvad - understøtter Tele2 ikke dataopkald!"
"Det kan da ikke passe!?"

Med andre ord: Tele2 er et rent discount-produkt, og kan på ingen måde
sammenlignes med Telmore.
Men jeg synes da du skal prøve lykken hos Tele2.

*Fischer

Fra : mullerman

Dato : 15-06-04 15:43

> [...]
> Telmore.
>
> Nogen der har hørt rygter om prisnedsættelser?
>
> Hvem bør man flytte sine numre til? Jeg både ringer og sms´er.

Telia... de har flatrate forbrug for 400 kr pr md... mener jeg...

Fra : Fischer

Dato : 15-06-04 16:04

> Hvem bør man flytte sine numre til?
> Jeg både ringer og sms´er.

Prøv ClubBlahBlah: www.cbb.dk
eller Tele2: www.tele2mobilonline.dk

Bare du så ikke bagefter kommer og klynker over et eller andet der ikke
fungerer lige så godt som hos Telmore.

*Fischer

Fra : Claus E Beyer

Dato : 16-06-04 07:48

"Fischer" <myfischer87@get2net.dk> wrote in message news:<40cf0fd2$0$252$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...

> Prøv ClubBlahBlah: www.cbb.dk
> eller Tele2: www.tele2mobilonline.dk

> Bare du så ikke bagefter kommer og klynker over et eller andet der ikke
> fungerer lige så godt som hos Telmore.

Jeg er da en lille smule ked af at Telmore er 11-12 øre dyrere per
minut end de to ovennævnte, men på den anden side ville jeg ikke
undvære muligheden for High Speed Data og GPRS, som jeg begge har hos
Telmore.

CBB tilbyder godt nok GPRS til samme pris som Telmore, men de tilbyder
ikke High Speed Data. Hos Tele2MobilOnline kan man efter sigende ikke
engang lave et simpelt dataopkald med 9,6 bps

Claus

Fra : MigSelv

Dato : 16-06-04 08:02

Kvalitet og god service koster også lidt.
Og så længe det ikke er mere end 11-12 øre.
så vil jeg mene at pengene er givet godt ud.

PS: Er selv supertilfreds kunde hos Telmore...

/MigSelv

Fra : Per R

Dato : 15-06-04 17:04

> Hvem bør man flytte sine numre til? Jeg både ringer og sms´er.

Tele2.

Fra : Anders Lund

Dato : 15-06-04 18:40

phk wrote:

> Jeg synes Telmore sakker lidt bagud. Selv TDC kører med billigere priser nu
> end Telmore til trods for TDC helt klart må have lavere omkostninger på
> Telmore.

TDC, Mixit: 95 øre pr. minut...

"Du kan supplere Mixit Regning med Favoritnumre og/eller Favoritsted og
ringe til kun 75 øre."

Jeg ved godt at der stadig er noget at spare, men for mig kan det ikke
betale sig, da jeg ringer og skriver til en del forskellige personer.

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : MNB

Dato : 15-06-04 19:58

HEY!

Jeg giver Phk helt ret!

Telmore sakker overhovedet ikke bagud! TDC Mobil er ikke billigere! Deres
MIXIT er måske en anelse billigere, men der er der ikke muligheder for
ekstra services. Det ER DER HOS Telmore...!

Bliv hos Telmore!