Black Icemat & 1 meter teflon sælges
Fra : Mathias Duelund

Dato : 15-06-04 14:49

Hej.

Jeg sælger den gamle sorte icemat, den er lige som ny, knap ½ år gamel.
Ingen risser.
Teflon er noget lidt bedre end standard, som sagt 1 meter.

Ialt. 180 kr.

Fra : JJ

Dato : 15-06-04 15:06

køb - salg høre hjemme i "dk.marked" grupperne.

Fra : Dr.Ralph

Dato : 15-06-04 15:06

On Tue, 15 Jun 2004 15:48:55 +0200, Mathias Duelund wrote:

> [...]
> Ingen risser.
> Teflon er noget lidt bedre end standard, som sagt 1 meter.

Tror du ikke det ville være dødsmart at bruge en salgsgruppe til dette
hva' ?

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : Mig

Dato : 15-06-04 16:01

"Dr.Ralph" <dr.ralph@removesol.dk> skrev i en meddelelse

> Tror du ikke det ville være dødsmart at bruge en salgsgruppe til dette
> [...]

rooolig nu......

Fra : Mig

Dato : 15-06-04 15:37

"Mathias Duelund" <mathiasdue@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Ingen risser.
> Teflon er noget lidt bedre end standard, som sagt 1 meter.

prøv i dk.marked.privat.edb.pc gruppen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 15-06-04 23:04

Mathias Duelund skrev:

> Jeg sælger den gamle sorte icemat, den er lige som ny, knap ½ år
> gamel. Ingen risser.
> Teflon er noget lidt bedre end standard, som sagt 1 meter.

Byder en skumbanan.

Jesper G. Poulsen

Fra : Dr.Ralph

Dato : 16-06-04 02:46

> Byder en skumbanan.

Er det ikke Madsen, der har patent på at byde i skumbananer :)
Jeg byder hermed 2 skumFIDUSER

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph