Holde lidt igen
Fra : shadow

Dato : 15-06-04 13:49

Hej N/G
Jeg har skimmet alle indlæg her i denne n/g med start fra den 1 juni og
frem. Og jeg kan se det er gode og fine svar der falder rundt omkring, efter
min mening og spektraet speder bredt hvilket er dejligt,
Men jeg kan også se med den fart jeg har på med at poste inlæg, kan jeg jo
nemt komme til at dominere lidt for meget herinde, så jeg vil holde lidt
igen med inlæg og kommentarer, men det er jo så dejligt at have noget at få
tiden til at gå med når nu man sådan er blevet rykket ud af arbejdsmarkedet
og har hele dagen til rådighed

Hilsen
jimmy
www.dch-skagen.dk

Fra : Pwh

Dato : 15-06-04 14:57

shadow wrote:
> [...]
> have noget at få tiden til at gå med når nu man sådan er blevet
> rykket ud af arbejdsmarkedet og har hele dagen til rådighed

Du skal ikke holde dig tilbage for min skyld, jeg har da med stor fornøjelse
læst flere af dine indlæg, jeg synes ikke at du dominerer.
Hvis du synes du har noget relevant på hjertet, så frem med det

/Jens (som ikke holder sig tilbage hvis han føler for noget)

Fra : Bolette Nielsen

Dato : 15-06-04 15:27

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> læst flere af dine indlæg, jeg synes ikke at du dominerer.
> Hvis du synes du har noget relevant på hjertet, så frem med det

Heller ikke for min skyld, skriv bare løs.................... Man kan jo
bare lade vær' med at læse dine eller andres indlæg hvis ikke man gider, NG
er vel for alle.

Mange hilsner fra

Bolette
www.bolettes.dk

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 15-06-04 15:59

On Tue, 15 Jun 2004 15:56:57 +0200, "Pwh"
<deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote:

> [...]
>Hvis du synes du har noget relevant på hjertet, så frem med det
>
>/Jens (som ikke holder sig tilbage hvis han føler for noget)

hvorfor skulle man dog også det ? det har jeg da heller aldrig gjordt
hvad skete der med knallerten ? har du fundet den eller været ude
og lede ?

HUNDELOVEN
§ 3. I byer og områder med bymæssig bebyggelse er det forbudt at lade hunde færdes på gader, veje, stier eller pladser m.v., der er åbne for almindelig færdsel, uden at de enten føres i bånd eller er i følge med en person, som har fuldt herredømme over dem.

Fra : Pwh

Dato : 15-06-04 18:45

> hvorfor skulle man dog også det ? det har jeg da heller aldrig gjordt
> hvad skete der med knallerten ? har du fundet den eller været ude
> og lede ?

Jeg synes nu altid at du har været så tilbageholdene Punish, stille og forsagt )
Jeps, Politiet ringede en uge efter og sagde at de havde fundet den, jeg har
så hentet den ude på Bellahøj, der manglede nr-plade og den havde fået lidt
småskrammer og ødelagte låse, ellers var den go fin. Det har været nogle knægte
der bare har skullet ligge og lege med den på en mark, den var smurt ind i jord.

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 15-06-04 15:32

On Tue, 15 Jun 2004 14:48:37 +0200, "shadow" <.shadow@post4.tele.dk>
wrote:

> [...]
>nemt komme til at dominere lidt for meget herinde, så jeg vil holde lidt

,,,,,,,,skriv du endelig løs det skal du sku ikke tænke over, der er
aligevel så mange der skriver løs bare for at gøre det hvad mener
du så i øvrigt om at min hund prøver at komme væk hvis jeg holder om
ham og læner min hage på hans hovede ? burde man kunne det eller er
det ikke meget naturligt at en hund der er dominerende overfor andre
hunde, men ikke mig på nogen måde ! er det ikke meget naturligt at den
ikke syntes at den slags er rart ? ellers er han 99,9% lydig og kærlig
og velfungerende jeg har ingen problemer overhovedet, men tænkte bare
lidt over det med hagen på hovedet efter jeg læste artiklen

men det er jo så dejligt at have noget at få
>tiden til at gå med når nu man sådan er blevet rykket ud af arbejdsmarkedet
>og har hele dagen til rådighed

,,så skal du da bare skrive løs hvis du syntes at det er sjovt, bare
man husker at der er andre sandheder end ens egen, som mange har svært
ved at indse

Fra : Pwh

Dato : 15-06-04 18:48

> hvad mener
> du så i øvrigt om at min hund prøver at komme væk hvis jeg holder om
> ham og læner min hage på hans hovede ?

Det kan jo bare værer at Pluto synes du har seriøst dårlig ånde ))

/Jens

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 16-06-04 12:10

On Tue, 15 Jun 2004 19:47:46 +0200, "Pwh"

>Det kan jo bare værer at Pluto synes du har seriøst dårlig ånde ))
>
>/Jens

hehe ja måske var det pga alt det mudder jeg fik i munden da jeg kørte
det vildeste cross på din knallert ude ved utterslev mose ?

tak for hjælpe så fik jeg sku lige afklaret det

Fra : Pwh

Dato : 16-06-04 16:06

Punish the deed, not the breed wrote:

> hehe ja måske var det pga alt det mudder jeg fik i munden da jeg kørte
> det vildeste cross på din knallert ude ved utterslev mose ?

Jeg tænkte nok det var dig, og Pluto har garanteret pissset op og ned af
min stakkel Scooter (det er en 125ccm og ikke en knallert)

> tak for hjælpe så fik jeg sku lige afklaret det

Jeg er jo hjælpsomheden selv, ved du )

/Jens

Fra : Winther

Dato : 16-06-04 17:08

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tænkte nok det var dig, og Pluto har garanteret pissset op og ned af
> min stakkel Scooter (det er en 125ccm og ikke en knallert)

Så er det da godt at Pluto kun kan nå dækkene

Vh. Winther

Fra : Pwh

Dato : 16-06-04 18:54

> Så er det da godt at Pluto kun kan nå dækkene
>
> Vh. Winther

Det skulle ikke undre mig hvis Punish har løftet ham op så
han rigtigt kunne komme til over det hele )

/Jens

Fra : Karina og Christian

Dato : 15-06-04 15:34

"shadow" <.shadow@post4.tele.dk> wrote in message
[klip]
> [...]
> igen med inlæg og kommentarer, men det er jo så dejligt at have noget at

> tiden til at gå med når nu man sådan er blevet rykket ud af

Hejsa Jimmy

Som flere af de andre har skrevet, så skal du da bestemt ikke holde igen. Så
vidt jeg lige kan se, er det endda ikke så mange "rigtige" indlæg, du har
skrevet. Mange af de tråde, du har startet, er jo artikler kopieret
forskellige steder fra, som mange uden tvivl kan få god glæde af.

Så for min skyld må du meget gerne komme på banen med flere af dine egne
indlæg også. Det er altid rart at høre fra kompetente hundemennesker

Med venlig hilsen
Karina

Fra : Pwh

Dato : 15-06-04 18:49

> Det er altid rart at høre fra kompetente
> hundemennesker
>
> Med venlig hilsen
> Karina

Det var selvfølgelig en klar hentydning til mig, ikke Karina )

/Jens

Fra : Karina og Christian

Dato : 15-06-04 19:02

"Pwh" <deterikkegodtatvide@tdcadsl.dk> wrote in message
[klip]
> Det var selvfølgelig en klar hentydning til mig, ikke Karina )

Jamen Jens

Det ved du da. Jeg læser altid med den største fornøjelse dine indlæg her.
Og så holder jeg da selvfølgelig et vågent øje med, om der nu er noget, vi
skal diskutere, selv om det er rigtig trælst, at vi alligevel bare (næsten)
altid ender op med at være enige om, at vi nok er enige - tsk tsk

Med venlig hilsen
Karina

Fra : Pwh

Dato : 15-06-04 21:23

> [...]
> noget, vi skal diskutere, selv om det er rigtig trælst, at vi
> alligevel bare (næsten) altid ender op med at være enige om, at vi

Tak skal du have,
men helt rigtigt, vi er tit længe om at blive enige om at vi faktisk er enige

/Jens

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-06-04 17:13

"shadow" <.shadow@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> igen med inlæg og kommentarer, men det er jo så dejligt at have noget at

> tiden til at gå med når nu man sådan er blevet rykket ud af

Hej Jimmy

Er det ikke dig, så er det bare en anden. Så har du noget i ærmerne, så er
det vel bare at ryste det ud. Nogle vil være enige med dig, andre uenige,
og det er sådan det fungerer. Sådan har vi det vel alle, sommetider er vi
utroligt aktive, og så ligger vi brak et stykke tid, og vender så tilbage.

M.V.H.....Benny..

Fra : Leyna

Dato : 16-06-04 07:07

wrote:

> [...]
>tiden til at gå med når nu man sådan er blevet rykket ud af arbejdsmarkedet

det synes jeg nu ikke gør noget, men måske du kunne overveje at lave
links til de artikler du i stedet poster herinde? For efter hvad jeg
har foestået, så er det ikke artikler du selv har skrevet, men nogle
du har fundet rundt omkring på nettet, og har ment er gode, og derfor
har postet dem herinde.

Jeg synes det er en fin ide at gøre opmærksom på dem, men hvorfor
skrive noget der allerede er skrevet?
Det er bare ment som et forslag.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Punish the deed, not~

Dato : 16-06-04 12:10

On Wed, 16 Jun 2004 08:07:03 +0200, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

> [...]
>har postet dem herinde.
>
>Jeg synes det er en fin ide at gøre opmærksom på dem, men hvorfor

ja man må da kunne svare lidt på artiklerne hvis man kopierer dem
herind skulle man mene, ellers kan vi jo alle smide artikler herind,
der er bare ingen ide i det hvis man ikke selv forstår dem !

Fra : Eifelvuf

Dato : 22-06-04 06:25

"shadow" skrev d. 15-06-04 13:49 dette indlæg :
> [...]
at få
> tiden til at gå med når nu man sådan er blevet rykket ud af

Tak.

M.v.h.

Eifel & Co.

www.politihund.dk