Hacked??
Fra : B.S.

Dato : 15-06-04 13:58

Hej..

Jeg er en de nye stolte ejere af ADSL forbindelse.
Sider bag en Zywall Router med indbygget firewall.
Ny verden for mig - derfor et enkelt spørgsmål:

- Log filen i firewall viser utrolig mange angreb - firewall skulle være
lukket - har tjekket alle portene på SyGates firewall tjek - men.... Hvordan
kan man tjekke hvis en Er/Har været hacked??

På forhånd tak for hjælpen

Fra : Søren Blom

Dato : 15-06-04 18:28

"B.S." <dkvv1@ofir.dk> skrev
> [...]
Hvordan
> kan man tjekke hvis en Er/Har været hacked??

Kunne du ikke prøve at poste logfilen, så vi kan se den, for det kan være så
meget andet end lige hacker angreb fra andre, så før vi har set din logfil
kan vi ikke rigtig hjælpe dig med en forklaring på hvad der sker på din
Internet forbindelse.
Meget af den trafik du oplever i din logfil, vil mange gange være de
programmer du har igang på din computer, at de mærker efter om du har
Internet adgang.
Har du fjernet alt hvad der hedder spyware far din computer, ellers hent,
installere og kør
Ad-aware 6 fra http://lavasoft.element5.com/default.shtml.en

--
VH