DCH Århus
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 15-06-04 12:25

Hej

Vi overvejer at starte med Siri på DCHs hvalpekursus til september.

Er der nogle der har erfaringer med DCH Århus eller andre hvalpekurser
i Århus og omegn, som de vil dele ud af?

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Slumfret

Dato : 15-06-04 15:12

*klip*

> Er der nogle der har erfaringer med DCH Århus eller andre hvalpekurser
> i Århus og omegn, som de vil dele ud af?

*klip*

Vi gik til hvalpemotivation hos DKK i Sabro og det var rigtig godt. Det
er meget søde instruktører og generelt er der en rigtig god stemning
derude, og så er der selvfølgelig hundesnak og kaffe, kage og sodavand
efter træningen.
Vi går der stadig, dog ikke på hvalpehold mere....
Jeg kan varmt anbefale stedet - og så er træningsbanerene hegnet ind -
og det var jeg rigtig glad for da jeg havde en ret livlig og nysgerrig
hvalp/unghund.... Jeg ved ikke om DCH's baner i Århus er indhegnet.
Den plads jeg kender, v. Vestereng, er vist ikke?

http://www.dkk-kreds6.dk/

-hjemmesiden er godt nok ikke den bedste reklame, men der står da de
tlf. osv. du evt. skal bruge.

Det her skal altså ikke opfattes som nogen salgstale, men bare et udtryk
for hvad jeg har oplevet

Venlig hilsen
Slumfret & Hund

Fra : Jesper Knudsen

Dato : 16-06-04 09:07

Hej Trine

Kender ikke så meget til Dch i Århus, men kan varmt tilslutte mig det andet
indlæg om Dkk Sabroe.
De har nogle rigtige gode instruktører og dejlige omgivelser.
Jeg går der stadig med min nu 4-årig hund.

;) Louise