Mandrake 10 +isdn
Fra : Jørgen Knudsen

Dato : 15-06-04 10:57

Jeg prøver lige en gang til, om der er nogen, der kan hjælpe med opsætning
af Isdn i Linux over usb og med Diva 850 ISDN T/A

hilsen Jørgen

Fra : Martin Schultz

Dato : 15-06-04 14:59

"Jørgen Knudsen" <e-jbjergholt@mail.dk> writes:

> Jeg prøver lige en gang til, om der er nogen, der kan hjælpe med opsætning
> af Isdn i Linux over usb og med Diva 850 ISDN T/A

Jeg tror du skal vaere meget mere specifik mht. dit problem for at fa
hjaelp.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Jørgen Knudsen

Dato : 16-06-04 05:54

"Martin Schultz" <di030007@NO.SPAM.diku.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror du skal vaere meget mere specifik mht. dit problem for at fa
> hjaelp.
>
> Martin
> --
Både den grafiske guide til ny internetforbindelse og wvdialconf kan ikke
finde min usbforbindelse til dette Diva-modem. Den grafiske mulighed står
af, når jeg angiver, at jeg vil bruge et externt modem (den angiver, at den
kun fungerer ved kernel 2.4 og derover!!) og wvdial kan slet ikke finde
usb-forbindelsen. Det kan den grafiske maskinelkonfiguration, men en
forbindelse mellem disse funktioner kan jeg ikke regne ud.
Dette Diva-modem Diva 850 ISDN T/A supporteres ikke af producenten med
hensyn til Linux, men
jeg håbede at Linux også her havde en mulighed med alternative drivere.
Hilsen Jørgen