Spørgsmål om lysavis
Fra : amesh \(Mette\)

Dato : 15-06-04 10:12

Hej gruppe,

Er det muligt at indsætte et link i lysavis (marquee) til en nyopdateret
side, og så klikke på linket direkte i lysavisen, så man kommer frem til
siden? Jeg har forsøgt mig på et lille TestWeb, men kan ikke rigtig få min
ide til at virke.

mvh
Mette

Fra : Charlotte Eglin

Dato : 15-06-04 11:33

Hej Mette

Du laver bare selve lysavisen til et link - markér avisen og tryk på
link-ikonet, så skulle der ikke være problemer med at finde ud af resten.

Mvh
Charlotte Eglin

Fra : amesh \(Mette\)

Dato : 15-06-04 13:11

"Charlotte Eglin" <mail@candour.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Mette
>
> Du laver bare selve lysavisen til et link - markér avisen og tryk på
> link-ikonet, så skulle der ikke være problemer med at finde ud af resten.

Jamen selvfølgelig! Tak for hjælpen Charlotte

mvh
Mette