Ide eller forslag til søgning på web-side
Fra : malene

Dato : 15-06-04 08:44

Hvis man skal designe en webside med søgefunktion på startside,
som f.eks. dette forslag:
2 felter som har henholdsvis felt 1: søg i Branche (tømmer, vvs,
ect), felt 2: søge i område (byer i Danmark) Hvordan starter man
så op - Er der nogen der ligger inde med noget materiale som jeg
kan bruge til at bygge videre med - eller fortælle mig hvordan
jeg skal starte op????

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : René Løweneck

Dato : 15-06-04 09:23

Hej Malene !

"malene" <malene@medesign.dk> wrote in message
> [...]
> så op - Er der nogen der ligger inde med noget materiale som jeg
> kan bruge til at bygge videre med - eller fortælle mig hvordan

Du skal søge i databasens tilsvarende felter. Outputtet kan du jo så
formatere efter behov (afhængigt af dit design af siden).

René Løweneck
www.lowesite.dk
LøweSite CMS Content Management System
Sådan sparer du tid med din hjemmeside !