kombiner submit og reset...
Fra : Simon Moore Højer

Dato : 14-06-04 22:19

jeg har to input felter i min loginform. jeg vil gerne vide om det er
muligt at få browseren til både at submitte min form (åbnes i nyt
vindue) og samtidigt rense de to felter?

--
Simon Moore Højer

Man lære så længe man lever
Når man ikke længere lære, lever man ikke mere.

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 14-06-04 23:18

Ja, gå igennem felterne med Javascript og nulstil dem.