Phoebe
Fra : Martin Larsen

Dato : 14-06-04 15:20

Så er der kommet meget skarpe billeder fra Cassinis
passage af Saturns mystiske måne.
http://ciclops.lpl.arizona.edu/view.php?id=196

Mvh
Martin

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 27-06-04 16:45

Martin Larsen skrev:

> Så er der kommet meget skarpe billeder fra Cassinis
> passage af Saturns mystiske måne.
> http://ciclops.lpl.arizona.edu/view.php?id=196

Den er pæn. Men hvem har flyttet den måne ud til Saturn?

--
'rluf :·)

Fra : Sune Storgaard

Dato : 27-06-04 17:14

Herluf Holdt, 3140 mumbled his insignificant opinion in:
40deec26$0$156$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Den er pæn. Men hvem har flyttet den måne ud til Saturn?

Hvor ellers havde du tænkt dig den skulle være?

Fra : Peter Jensen

Dato : 27-06-04 17:43

Sune Storgaard wrote:

> Hvor ellers havde du tænkt dig den skulle være?

Kan det være at han havde læst lige så hurtigt som mig, og set Phobos i
stedet for Phoebe?

--
PeKaJe

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 27-06-04 18:18

Peter Jensen skrev:

> Kan det være at han havde læst lige så hurtigt som mig, og set
> Phobos i stedet for Phoebe?

Pinligt!
Det billede af Phobos i SDE, som også omtaler Phoebe, lignede
ellers den "kartoffel-måne", som var på billedet fra linket.
:·)
--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-06-04 18:33

"Peter Jensen" <usenet@pekajemaps.homeip.net> skrev i en meddelelse news:40def91b$0$240$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Kan det være at han havde læst lige så hurtigt som mig, og set Phobos i
> stedet for Phoebe?

Phobier bør behandles med forsigtighed.

Mvh
Martin

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 27-06-04 22:30

Martin Larsen skrev:

>Phobier bør behandles med forsigtighed.

Jo, Herlufs bemærkning var skudt phorbi.

--
Bertel