kan mand skifte en køler i en in a box c~
Fra : carsten j nielsen

Dato : 04-05-01 14:59

kan mand skifte en køler i en in a box cpu
da jeg godt kunde tenke mig en golden orc køler

Fra : Rasmus Klitgaard-Nie~

Dato : 04-05-01 22:14

carsten j nielsen wrote:

> kan mand skifte en køler i en in a box cpu
> da jeg godt kunde tenke mig en golden orc køler

Det kommer vel an på CPU'en, hvis det er en FC-PGA er der ingen
problemer, men "dem i kasser" er vel lidt mere besværlige (umulige?)
--
>o ********* PINKY! aka. Rasmus Klitgaard-Nielsen *********
<()> **** Mad Programmer - Commodore Freak - ABP regular ****
^^ "Can't sing. Can't dance. Can handle a sword a little."
-- Victor's resume (Terry Pratchett, Moving Pictures)