Hjælp mine RAM virker ikke ??
Fra : Christoffer Dalby Sc~

Dato : 04-05-01 14:44

Hej Newsgroup !

Jeg har lige købt 512 MB Ram, til min athlon. jeg har et soltek SL-75KAV-X
motherboard. Jeg har installeret win2k på maskinen, og det kører også
rimelig godt. men når den har stået tændt i et stykke tid (6-7) timer,
kommer den og siger at "the computer is running on low virtual memory" Damn,
tænker jeg, har jeg allerede brugt min RAM.

Et par hurtige tastetryk får mig ind i Taskmanager, hvor jeg kan se at den
kun bruger 127 MB Fysisk hukommelse..

Men hvorfor bruger den min pagefile, før den bruger min fysiske hukommelse?

min pagefile er sat til 2x10 MB

På forhånd tak !
Christoffer Schou

Fra : Peter Brandt Jørgens~

Dato : 04-05-01 15:01

Hej Christoffer

1. Det er ikke pænt at sende det samme indlæg 2 gange med 8 timers mellemrum
2. Det rette sted at spørge er dk.edb.system.ms-windows hvor
windows-eksperterne sidder.

mvh. Peter
www.peterbj.dk (Nu over 650 vitser!!!)

Christoffer Dalby Schou skrev i meddelelsen ...
>Hej Newsgroup !

SNIP