OT explorer 6.0
Fra : The Phantom

Dato : 04-05-01 14:37

Ved godt at det hører hjemme i en software gruppe,
men har kun se den på Tweakup.dk og tænkte at der er større chance for at
der var en her inde fra som lå inde med den.
Eller en side hvor man kan downloade den.

Fra : Jonas Due Vesterhede~

Dato : 04-05-01 15:14

"The Phantom" <phantom9@worldonline.dk> skrev i en meddelelse
> Ved godt at det hører hjemme i en software gruppe,
> men har kun se den på Tweakup.dk og tænkte at der er større chance for at
> der var en her inde fra som lå inde med den.
> Eller en side hvor man kan downloade den.
http://www.i-like-software-that-sucks.com/browsers/Evil/Inc/ie6.html

Nåh, spøg til side. Hvad med at spørge i
news:dk.edb.internet.software.browser eller sådan noget?

Mvh. Jonas

Fra : The Phantom

Dato : 04-05-01 16:31

Kunne ikke finde den på min newsserver til at starte med men efter en
opdatering kom men ellers tak