Creative Dxr3 decoder
Fra : Peter

Dato : 04-05-01 14:20

Er der nogen som ved om den er regionsfri?
Eller kommer det an på ens dvd drev?

Hilsen
Peter

Fra : Jacob Ask

Dato : 04-05-01 14:46

Jeg ved at holywood+ ikke er, og det skulle vist være det samme hardware,
dog kan der downloades regionscrack's, så det spilelr ingen rolle/ask

Fra : Anders Majland \(Rep~

Dato : 04-05-01 14:50

> Er der nogen som ved om den er regionsfri?
> Eller kommer det an på ens dvd drev?

Drevet skal også være regionsfrit og bruges sigma designs drivere og zone
selector virker det fint. Jeg har brugt kortet i over et år nu, og har endnu
ikke åbnet den originale sw

Mvh
Anders Majland

Fra : Rasmus Klitgaard-Nie~

Dato : 04-05-01 22:12

wrote:

> Drevet skal også være regionsfrit og bruges sigma designs drivere og zone
> selector virker det fint. Jeg har brugt kortet i over et år nu, og har endnu
> ikke åbnet den originale sw

Kortet er frit, ja, men softwaren er ikke.
Prøv DVD Region killer fra www.elby.de (ja, dem med CloneCD), den lægger
sig stille og roligt i systemet, og opsamler regions-check. Så er man
fri for at skulle starte f.eks. Region Selector, eller køre med andre
drivere.
(Har selv prøvet det på Dxr3, Toshiba's medfølgende DVD stuff og ATI's
DVD SW)

--
>o ********* PINKY! aka. Rasmus Klitgaard-Nielsen *********
<()> **** Mad Programmer - Commodore Freak - ABP regular ****
^^ "Can't sing. Can't dance. Can handle a sword a little."
-- Victor's resume (Terry Pratchett, Moving Pictures)