Sløjfe?
Fra : Hans Paulin

Dato : 13-06-04 10:32

Jeg sidder ved min venindes computer, og har oprettet et Nettid 10 for hende
lige som for mig selv. Jeg har Besked-robot, men dét har hun ikke, da hun
ikke har Favoritaftale eller lignende, og jeg kan derfor ikke se på min
mobiltelefon om der er mails til hende.

De mails der kommer til min egen mailadresse, bliver der ud over videresendt
til hendes mailadresse.

Hvis jeg nu inde på TDC's hjemmeside laver en fast videresendelse af mails
til hende til min mailadresse, har jeg så lavet en sløjfe, så en enkelt mail
pludselig bliver til x antal i løbet af ingen tid?

Jeg har ikke lyst til at lave eksperimentet hvis jeg pludselig sidder med
flere tusind mails på begge computere...
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 13-06-04 11:05

Hans Paulin wrote:

> Jeg har ikke lyst til at lave eksperimentet hvis jeg pludselig sidder
> med flere tusind mails på begge computere...

....kom i tanke om at ringe til 80 80 80 35, hvor jeg med det samme fik at
vide, at eksperimentet ville resultere i en sløjfe...
Hans

Fra : Peter Kjellerup Rasm~

Dato : 13-06-04 16:01

Hans Paulin wrote:

> ...kom i tanke om at ringe til 80 80 80 35, hvor jeg med det samme fik at
> vide, at eksperimentet ville resultere i en sløjfe...
Hvorfor ikke oprette en tredie email adresse som forwardes til jeres
emailadresser og så lade jeres seperarte emailadresser være netop det.

Alternativt har i vel kun brug for en emailadresse, for den kan i jo
bare bruge begge to.

mvh
Peter

Fra : Hans Paulin

Dato : 13-06-04 16:54

Peter Kjellerup Rasmussen wrote:

> Hvorfor ikke oprette en tredie email adresse som forwardes til jeres
> emailadresser og så lade jeres seperarte emailadresser være netop det.

....jeg kan ikke helt gennemskue forslaget men jeg vil i hvert fald godt
beholde de mailadresser vi har nu...

> Alternativt har i vel kun brug for en emailadresse, for den kan i jo
> bare bruge begge to.

....hmnnn...vores pc'er står på hver sin adresse og skal vel ha hver sin?

Jeg kan osse lige prøve at kigge på min Beskedrobot og se, om den han hente
fra to mailadresser...
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 13-06-04 17:13

Hans Paulin wrote:

> Jeg kan osse lige prøve at kigge på min Beskedrobot og se, om den han
> hente fra to mailadresser...

....satte bare en viderestilling til xxxxxxxx@besked-robot.dk på TDC's
hjemmeside under venindens adresse
Hans

Fra : Hans Paulin

Dato : 15-06-04 08:32

Hans Paulin wrote:

> ...satte bare en viderestilling til xxxxxxxx@besked-robot.dk på TDC's
> hjemmeside under venindens adresse

....virker nu ikke :-/
Hans

Fra : Christen Fihl

Dato : 16-06-04 08:26

Du får nok kun en kort sløjfe.
Mail servere plejer at opdage at de har set denne mail før, og nægter derfor
yderlige behandling.

Om du får mailen er en helt anden sag

--
Christen Fihl
http://HSPascal.fihl.net

Fra : Hans Paulin

Dato : 16-06-04 12:01

Christen Fihl wrote:
> Du får nok kun en kort sløjfe.
> Mail servere plejer at opdage at de har set denne mail før, og nægter
> derfor yderlige behandling.
>
> Om du får mailen er en helt anden sag

Nå, okay; noget rod anyway
Hans