rackhost.dk
Fra : Jan Christensen

Dato : 11-06-04 10:48

Hej gruppe

Jeg overvejer at leje en server hos rackhost.dk

er der nogle som har erfaringer med dem?

På forhånd tak for hjælpen
Jan

Fra : Palle Hansen

Dato : 11-06-04 11:37

> Jeg overvejer at leje en server hos rackhost.dk

Jeg købte en server for et par uger siden da de annoncerede på newz.dk.

Serveren var online dagen efter og har fantastiske ping tider på min CS
server.

-Poul

Fra : Nic

Dato : 11-06-04 12:20

Jeg bruger servermatrix.com - med 1,2tb trafik per måned.

Gode priser og kanon service - gode relative pings (naturligvis pga det ligger i usa, så ikke optimalt til spilserver -
ellers perfekte)

Fra : Jonas

Dato : 11-06-04 15:52

Hvad bruger du 1.2tb på?

Bare ren nysgerighed

Vh
Jonas

Fra : Nic

Dato : 11-06-04 17:05

> Hvad bruger du 1.2tb på?
>
> Bare ren nysgerighed

bruger ikke 1.2tb, men har en del domæner på samme server, så bruger da nok noget af det ;)