Browser problemer?????
Fra : Jan Meyer

Dato : 06-06-04 19:43

Når jeg forsøger at åbne siden med vurderinger hos toldskat.dk , kommer der
bare
en side op der siger:

Nu åbnes Motor-Vurderingers browser vindue - vent venligst.
Du du bliver nu ført tilbage til Toldskats hjemmeside.Derefter hopper den
bare tilbage , dette bliver den ved med.

Nogen der har en idé om hvorfor?
Jeg har tidligere kunnet se den.
Jeg har en anden pc der er installeret m/samme operativsystem og samme
antivirus/firewall-denne har ingen problemer med at komme ind og se
vurderinger.
Jeg har også prøvet at disable Norton ...uden held.
Jeg bruger ikke pop-up killer
Jeg har java installeret.!!!
Hjælp!!!

Mvh.Jan

Fra : Steen

Dato : 06-06-04 21:45

"Jan Meyer" <janmeyer.nej.nej@privat.dk> wrote in

> Nogen der har en idé om hvorfor?

Det havde været smart, hvis du fortalte hvilken browser du bruger...

--
Steen

MailMinus2

Fra : Jan Meyer

Dato : 06-06-04 22:07

"Steen" <locobase@gmx.netto> wrote in message
> "Jan Meyer" <janmeyer.nej.nej@privat.dk> wrote in

> Det havde været smart, hvis du fortalte hvilken browser du bruger...

> [...]

Øh....undskyld
Det må være IE6.0 jeg kører m/Win XP Pro (og er ikke nogen ørn til dette pc
halløj.!!!!)

Jan

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 06-06-04 22:22

Jan Meyer skrev:

> Nu åbnes Motor-Vurderingers browser vindue - vent venligst.
> Du du bliver nu ført tilbage til Toldskats hjemmeside.Derefter
> hopper den bare tilbage , dette bliver den ved med.

Det får jeg også i mine browsere.

> Jeg bruger ikke pop-up killer

Det tror jeg nu du gør alligevel. Har du fx Google Toolbar
installeret?

Hvis jeg slår pop op-beskyttelsen fra, åbnes der et vindue til
vurderingssiden - ellers ikke. I såvel Mozilla, Opera og IE (m.
Google Toolbar) kan jeg se at pop op-beskyttelsen blokerer et
vindue i standardindstillingen af browseren.

Nogen burde fortælle Told og Skat at de burde holde sig langt væk
fra den type pop op-vinduer. Der er ingen fornuftig grund til at
lave links på den måde, og flere og flere brugere vil få den fejl
du oplever nu, fordi det bliver mere og mere almindeligt med pop
op-stoppere. IE kommer også ganske snart med en mindre opdatering
hvor pop op's også er blokeret som standard.
--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Jan Meyer

Dato : 07-06-04 19:38

"Jens Gyldenkærne Clausen" <jens@gyros.invalid> wrote in message

> [...]
>
> Hvis jeg slår pop op-beskyttelsen fra, åbnes der et vindue til
> vurderingssiden - ellers ikke........................

Hvordan slår jeg pop-up fra??????

Jan

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 07-06-04 20:56

Jan Meyer skrev:

> Hvordan slår jeg pop-up fra?

Bruger du Google Toolbar? I så fald er der en knap til formålet
(tjek teksterne til knapperne ved mouseover).

> ?????

De her blev til overs.

Fra : Jan Meyer

Dato : 07-06-04 21:36

> Bruger du Google Toolbar? I så fald er der en knap til formålet
> (tjek teksterne til knapperne ved mouseover).

> De her blev til overs.
.....øh hvad mener du med dette:"tjek teksterne til knapperne ved
mouseover"?????

Jan

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 07-06-04 22:14

Jan Meyer skrev:

> ....øh hvad mener du med dette:"tjek teksterne til knapperne ved
> mouseover"?

Start med at svare på om du har Google Toolbar eller ej.

> ????

Overdreven brug af tegnsætning fremmer ikke kommunikationen. Dit
spørgsmål bliver ikke mindre spørgende ved kun at være markeret med
et enkelt spørgsmålstegn.

Fra : Jan Meyer

Dato : 07-06-04 22:25

> Start med at svare på om du har Google Toolbar eller ej.

Jeg ved det ikke ...hvordan ser jeg det?

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 07-06-04 22:41

Jan Meyer skrev:

> Jeg ved det ikke ...hvordan ser jeg det?

Kig på værktøjslinjerne (øverst i browseren). Hvis der er en linje
med Google-logoet på, er det formentlig Google Toolbar. Hvis ikke,
har du næppe toolbar'en installeret. I så fald aner jeg ikke hvad
der blokerer dine pop op-vinduer - endsige hvordan du undgår
blokeringen.

Fra : Jan Meyer

Dato : 07-06-04 23:04

> [...]
> har du næppe toolbar'en installeret. I så fald aner jeg ikke hvad
> der blokerer dine pop op-vinduer - endsige hvordan du undgår

Ja den er god nok jeg har google toolbar , hvordan slår jeg den fra?

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 07-06-04 23:18

Jan Meyer skrev:

> Ja den er god nok jeg har google toolbar , hvordan slår jeg
> den fra?

Du kan godt fjerne hele toolbar'en, men den er nu ganske nyttig.
Jeg vil foreslå dig nøjes med at slå pop op-blokkeren fra på
toldskat.dk.

Der kan være lidt forskel på hvor mange knapper Google Toolbar
præsenterer sig med - samt hvor meget tekst der står på dem. Men
hos mig er pop op-knappen placeret mellem "page info" (en rund blå
knap med et hvidt "i" i midten) og "Autofill" (et hvidt rektangel
med gul kant og en lille "blyant" fra venstre). Selve blokker-
logoet viser tre små vinduer over hinanden - og hvis du har tekster
på knapperne står der "[nr] blocked" (fx "42 blocked").

Hvis pop op-blokkeren fanger en pop op, kommer der et rødt
udråbstegn på en gul stjerneformet baggrund ind oven på ikonet. Du
kan i øvrigt se mere om blokkeren på siden her:
<http://toolbar.google.dk/popup_help.html>

Fra : Jan Meyer

Dato : 08-06-04 20:19

> [...]
> udråbstegn på en gul stjerneformet baggrund ind oven på ikonet. Du
> kan i øvrigt se mere om blokkeren på siden her:

Jeg tog fejl har ikke Google toolbar , sorry.
Jeg har prøvet at installere 2 andre browsere (Opera og Avant browser) det
hjalp heller ikke.
Hvad gør jeg?

Jan

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 08-06-04 22:55

Jan Meyer skrev:

> Jeg har prøvet at installere 2 andre browsere (Opera og Avant
> browser) det hjalp heller ikke.

Åbn siden i Opera, tryk F12 (hvis det er en ny Opera-version) og
vælg "Open all pop-ups". Prøv så at klikke på linket.

Fra : Jan Meyer

Dato : 09-06-04 20:32

> Åbn siden i Opera, tryk F12 (hvis det er en ny Opera-version) og
> vælg "Open all pop-ups". Prøv så at klikke på linket.

Afprøvet ...uden held

Inde på denne side :http://www.erhverv.toldskat.dk/obj.asp?o_id=166038 er
der 3 link :

1. Afgiftssatser for nye motorkøretøjer
2. Beregning af registreringsafgift for nye personbiler
3. Registreringsafgift og vurderinger af brugte motorkøretøjer

De 2 første har jeg ingen problemer med , men den sidste , som er den jeg
skal bruge ....øv!!

Skal jeg virkelig til at formattere?

Jan

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 09-06-04 21:05

"Jan Meyer" <janmeyer.nej.nej@privat.dk> posting:

>Inde på denne side :http://www.erhverv.toldskat.dk/obj.asp?o_id=166038 er
>der 3 link :
---klip---
>3. Registreringsafgift og vurderinger af brugte motorkøretøjer

(I Opera) F12. "Aktiver JavaScript"?

--
What is life, except excuse for death,
or death, but an escape from life.