Højreklik & taste LÅS
Fra : Kristian

Dato : 14-06-04 16:29

jeg vil gerne beskydte min hjemme side.
jeg har html koden til ingen højreklik, men findes der en der
gør, det nåå man højrekliker kommer der en tekst frem fx. "er
ikke tilladt" ?
Findes der også en taste lås så man ikke kan bruge nogle spiciele
taster på min hjemmeside fx. "Ctrl + Prt Cs" ?

Mvh.
Kristian

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jane

Dato : 14-06-04 16:43

Kristian skrev i <news:40cdc432$0$23878$14726298@news.sunsite.dk>:

> jeg vil gerne beskydte min hjemme side.

Fnis fnis fnis.
http://urlgle.com/?W6

Jane
--
æbleskrog.dk

Fra : Per Rasmussen

Dato : 14-06-04 20:59

Kristian wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> jeg vil gerne beskydte min hjemme side.
>
> Mvh.
> Kristian

Det er nemt, for der er kun en ting der er sikker.
Lad være med at lægge siden på nettet.

PerR

Fra : Peter

Dato : 14-06-04 21:17

"Kristian" <mudde@jubiimail.dk> wrote in message
> [...]
> Findes der også en taste lås så man ikke kan bruge nogle spiciele
> taster på min hjemmeside fx. "Ctrl + Prt Cs" ?

Måske du skulle sætte dig en smule ind i tingene. Hvad får dig til at tro,
at du kan få kontrol over min computer?
Hvis jeg må være ærlig tror jeg næppe nogen vil have din kode - da den med
garanti ikke validere eller er køn. Så hvorfor bruge tid på det?

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 14-06-04 21:35

Kristian wrote:
> jeg vil gerne beskydte min hjemme side.