sælges
Fra : ole

Dato : 14-06-04 14:38

beretta silver pigion s sælges aldrig brugt ( præmie ) 12/76 med fast boring
1/4 og 3/4 67 cm løb med ejector singletri.løbsvælger.
nypris 11.795. sælges for 9000.
vrå (nordjylland )

fasanen@adr.dk

Fra : Lykke

Dato : 14-06-04 14:54

Ja nu skriver du idet mindste uden afslag. Mit bud er stadig 5000 og så
skal jeg nok selv hente den.

Poul

Fra : Lykke

Dato : 16-06-04 16:12

Ok Ole nu skal jeg også være ordentlig mod dig så jeg byder dig 5.500,00 for
den for jeg tror ikke du får det du forlanger da våbnet kan købes billige
hos Skov.