wxPython problemer...
Fra : Jacob Tranholm

Dato : 14-06-04 12:12

Jeg har igennem de sidste par dage haft lidt problemer med wxPython og
bittorrent. Jeg kører med SuSE 9.1 Pro og indtil for et par dage siden
fungerede min bittornado fremragende, men så fik jeg lige pludselig en
fejlbesked:

Traceback (most recent call last):
File "/usr/bin/btdownloadgui.py", line 13, in ?
from wxPython.wx import *
File "/usr/lib/python2.3/site-packages/wxPython/__init__.py", line
20, in ?
import wxc
ImportError: /usr/lib/libwx_gtk2-2.4.so.0: undefined symbol:
_gtk_accel_group_detach

Så vidt jeg kan se, har jeg stadig SuSE's standardversioner af wxgtk,
python, wxpython osv. installeret. Jeg har forsøgt med både Bittorrent
(http://bitconjurer.org/BitTorrent/) og Bittornado
(http://bittornado.com/), men "btdownloadgui.py" fungerer ganske enkelt
ikke... Jeg kan ikke erindre at have modificeret noget, der vedrører
wxPython.

Enhver hjælp vil blive værdsat.

Fra : Martin Andersen

Dato : 15-06-04 19:31

Jacob Tranholm wrote:

> Enhver hjælp vil blive værdsat.

OK!

Dump Bittorrent klienter baseret på wxPython og installer Azureus.

Martin.