Yellow Cab
Fra : David Blangstrup

Dato : 14-06-04 11:40

Er der nogen her, der har nogen anelse om, hvorfor min side
http://blangstrup.org med skindet "Yellow Cab" nogle gange ikke loader
poster med billeder og links ordentligt, når der ikke er noget vrøvl med de
andre skind (se bunden af menuen)?

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : David Blangstrup

Dato : 14-06-04 12:01

David Blangstrup wrote:
> [...]
> poster med billeder og links ordentligt, når der ikke er noget vrøvl
> med de andre skind (se bunden af menuen)?

Jeg glemte at tilføje, at det kun forekommer i MIE.

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-06-04 14:21

David Blangstrup skrev:

> [...]
> ikke loader poster med billeder og links ordentligt, når der
> ikke er noget vrøvl med de andre skind (se bunden af menuen)?

Mozilla crasher på siden - formentlig på grund af den javaapplet
der aldrig loader. Prøv at lave en version uden og se om der er
problemer med den.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : David Blangstrup

Dato : 14-06-04 17:13

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Mozilla crasher på siden - formentlig på grund af den javaapplet
> der aldrig loader. Prøv at lave en version uden og se om der er
> problemer med den.

Problemet var der før mit webcam med Java.

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 14-06-04 18:27

David Blangstrup skrev:

> Problemet var der før mit webcam med Java.

Det er muligt. Jeg gider bare ikke bruge tid på at finde fejl på en
side der crasher min browser.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : David Blangstrup

Dato : 14-06-04 20:39

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Det er muligt. Jeg gider bare ikke bruge tid på at finde fejl på en
> side der crasher min browser.

Hvor cool. Hvor overlegent. Whoa!

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 14-06-04 21:30

David Blangstrup wrote:

> Hvor cool. Hvor overlegent. Whoa!

Hov hov, tal lige pænt. Jens er normalt meget hjælpsom, men hvis en
problemside får hans browser til at låse, er det klart et problem at
undersøge, hvor fejlen kan ligge.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-06-04 23:16

David Blangstrup skrev:

>Hvor cool. Hvor overlegent. Whoa!

Tror du det er sådan man får folk til at hjælpe sig gratis?

--
Bertel

Fra : David Blangstrup

Dato : 14-06-04 23:10

Bertel Lund Hansen wrote:

> Tror du det er sådan man får folk til at hjælpe sig gratis?

Hvis I kigger lidt nærmere på ordudvekslingen, ville I nok finde, at det
ikke er mig, der er uhøflig.

--
David Blangstrup
Illustreret Tidende

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 14-06-04 23:18

David Blangstrup wrote:

> Hvis I kigger lidt nærmere på ordudvekslingen, ville I nok finde, at
> det ikke er mig, der er uhøflig.

Det er svært at få øje på - undskyld mig.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-06-04 00:41

David Blangstrup skrev:

>Hvis I kigger lidt nærmere på ordudvekslingen, ville I nok finde, at det
>ikke er mig, der er uhøflig.

Du da også selv om det.

--
Bertel

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 15-06-04 09:53

David Blangstrup skrev:

> Hvis I kigger lidt nærmere på ordudvekslingen, ville I nok finde, at det
> ikke er mig, der er uhøflig.

Det har jeg godt nok _meget_ svært ved at se.

/Jesper Brunholm

Fra : Jesper Brunholm

Dato : 15-06-04 09:52

David Blangstrup skrev:

> Hvor cool. Hvor overlegent. Whoa!

Du kunne måske overveje at vejen til hjælp ikke er at prøve på at gøre
grin med dem der kan...

Mozilla er så meget stærkere et fejlfindingsværktøj end MSIE så der er
al mulig grund til at forbeholde sig ret til kun at hjælpe hvis folk kan
lave sider der overholder standarden nok til at mozilla ikke crasher.

mvh

Jesper Brunholm

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 15-06-04 11:30

Jesper Brunholm skrev:

>Mozilla er så meget stærkere et fejlfindingsværktøj end MSIE

Sikkert, men Jens Gyldenkærne Clausen behøver ikke undskylde for
at han ikke vil have sin browser crashet. Jeg skal også nok selv
bestemme på mit system hvilke programmer der skal køre og hvilke
der ikke skal.

Blot lige for at understrege det, for jeg tror ikke vi er uenige
om det.

--
Bertel

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 15-06-04 09:55

David Blangstrup skrev:

> Hvor cool. Hvor overlegent. Whoa!

Kald det hvad du vil. Jeg overvejede om jeg skulle fortælle dig
hvorfor jeg ikke ville bruge mere tid på at hjælpe eller om jeg
bare skulle ignorere tråden.

Men siden du tilsyneladende er mere interesseret i at brokke dig
over mine svar end at gøre en indsats for at få hjælp, skal jeg
ikke genere dig yderligere.
--
Jens Gyldenkærne Clausen