Hjælp til navigationspanel
Fra : Anne Marie

Dato : 14-06-04 08:04

Hej.

Håber i vil hjælpe og at jeg kan få dette formuleret forholdsvis logisk.

Jeg er ved at lave en hjemmeside der er opdelt i tre niveauer.
1. niveau = startsiden.
Vi har købt vores efternavn som domæne, og siderne skal senere udbygges med
hus, båd osv. ´Det er så meningen, at man fra startsiden kan vælge hvilket
"område" man vil læse om, og derfra gå til

2. niveau, som så enten er hund, hus, osv.....

3. Niveau = selve siderne for det valgte emne.

Men hvordan indstiller jeg navigationspanelet, så man fra startsiden kan
komme til den af siderne i niveau 2. man vil til, og derfra kommer til
niveau 3 hvor alle siderne gerne skulle være sideordnede???

Indstilling= "Samme niveau" så kan jeg kun hoppe mellem 1. og 2. niveau.
Indstilling = "Underordnet niveau" så vises alle de underordnede under 2.
niveau, hvilket jeg vil have, men går jeg ind på en af de underordnede sider
(3. niv) kan jeg via. denne sides navigationspanel kun komme tilbage til
startsiden. Herfra ville jeg gerne kunne komme videre til de øvrige 3. niv.
sider inkl. niv. 2 siden.

Giver det nogen mening??
Håber i kan hjælpe.

Venlig hilsen
Anne Marie

Fra : Lars Raaby

Dato : 15-06-04 08:45

Anne Marie skrev bl.a.:
> Hej.
>
> Håber i vil hjælpe og at jeg kan få dette formuleret
> forholdsvis logisk.
>
> Giver det nogen mening??
> Håber i kan hjælpe.

Ja jeg ved ikke om det er dette du efterlyser men prøv at kikke
på denne side.
http://www.html-faq.dk/2013.asp

Du kan også prøve komme med et link til en side hvor du har set
den menu som du gerne ville have. På den måde er det nemmere at
hjælpe.

--
MVH Lars
- Enlig far til en lille dreng