campingpas
Fra : Bente Hansen

Dato : 13-06-04 21:10

Jeg har ikke ligget i telt i mange år, men påtænker muligvis nogle
overnatninger her i Danmark i denne sommer. Er der noget om at man skal have
campingpas?
Hvad er reglerne?
Hvis vi er 2 der skal overnatte, skal vi så begge have et campingpas?
Hvad er prisen?
Hvad koster i øvrigt en overnatning i telt, sådan i gennemsnit?

Med venlig hilsen
Bente

Fra : Sten Bo

Dato : 13-06-04 21:27

Bente Hansen wrote:
> [...]
> Hvad er prisen?
> Hvad koster i øvrigt en overnatning i telt, sådan i gennemsnit?

Skriv campingpas her
http://www.campingstuff.dk/home/html/modules.php?name=Search

og kik her
http://www.hanses-campingsider.dk/campinglivet/campingpas.htm

Vi aflevere kun et campinpas- Og fornyr bare mærket på pladsen år for
år. 80 kr.

Priserne kan du finde hvis du linker på pladserne. Begge sider har en
masse mulighedder for at komme omkring og hente inspiration.

God ferie.

Hilsen Sten Bo

Fra : Per H

Dato : 14-06-04 14:52

On Sun, 13 Jun 2004 22:10:06 +0200, "Bente Hansen" <nospam@nospam.dk>
skrev:

>Jeg har ikke ligget i telt i mange år, men påtænker muligvis nogle
>overnatninger her i Danmark i denne sommer. Er der noget om at man skal have
>campingpas?

ja du skal have et campingpas. Det får du lettest på den første plads
du kommer på.

passet gælder også¨for dem du har med på ferie.
gælder året ud.

--
Vh Per

icq 8212837