Printer - gem en fil.txt
Fra : Flemming Lauritsen

Dato : 13-06-04 13:10

Hej !

Kan man oprette en printer / port som aflever en fil i en mappe ?

F.eks. et Word.doc kan jeg gemme som ren tekst og bestemme hvilken mappe jeg
vil gemme i f.eks. C:\Dokumenter\brev\xxx.txt

Kan jeg gøre det samme med en printer ? Det vil sig - jeg vælger en printer
og får derved gemt en fil.txt i C:\Dokumenter\brev\ - det skal altid være i
den samme mappe.

Flemming Lauritsen

Fra : Peter Pan

Dato : 13-06-04 23:02

"Flemming Lauritsen" <flml@privat.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Kan man oprette en printer / port som aflever en fil i en mappe ?

Nogle Operativ Systemmer kan sagtens dette. Men det kommer helt an på
hvilket OS du har. De fleste Windows'er er det bare at vælge "File:" under
porte i egenskaberne for printeren, istedet for LPT1, LPT2 eller lign.

Men skal du have mere hjælp, så henvend dig i den OS gruppe der er til dit
OS.

Mvh
Anders

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 13-06-04 23:03

Peter Pan skrev:

> Men skal du have mere hjælp, så henvend dig i den OS gruppe
> der er til dit OS.

Det har han allerede(*), men har så bare ikke gjort opmærksom på
det, som beskrevet her: <http://usenet.dk/netikette/crosspost.html>.

(*) <news:40cc40da$0$434$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>.

--
Hilsen