Ericsson Dect 260: Vis numme defekt?
Fra : Alex Jensen

Dato : 13-06-04 12:35

Halløjsa

Jeg har ovenstående trådløse fastnet-telefon. Den er uden videre holdt op
med at vise nummer, når nogle ringer.

Er der nogle her der har samme telefon og tilfældigvis har prøvet dette? Jeg
har snakket med TDC, og de påstår der ikke er noget i vejen.

AJ

Fra : Alex Jensen

Dato : 14-06-04 12:08

Har nu prøvet med naboens telefon, og den viser fint nummeret på dem, der
ringer.

Nogle der kan hjælpe?

Alex

Fra : Leo Havmøller

Dato : 14-06-04 15:15

> Har nu prøvet med naboens telefon, og den viser fint nummeret på dem, der
> ringer.

Så er den jo nok istykker.
Har du prøvet at nulstille den til fabriksindstillinger?

Leo Havmøller.

Fra : Alex Jensen

Dato : 15-06-04 09:27

Hej Leo

Tak for tippet. Det viser sig dog min pinkode til håndsættet er spærret, og
jeg har ikke IPEI-koden. Det går godt

Alex

Fra : Leo Havmøller

Dato : 15-06-04 11:53

> Hej Leo
>
> Tak for tippet. Det viser sig dog min pinkode til håndsættet er spærret,
og
> jeg har ikke IPEI-koden. Det går godt

IPEI plejer at stå på label under batteri dækslet.

Leo Havmøller.

Fra : Alex Jensen

Dato : 15-06-04 15:31

Hej igen Leo

Jeg fik IPEI-koden af Ericsson. De ville ikke hjælpe med mit konkrete
problem, da denne del af deres forretning stoppede i år 2000.

Men nu har jeg prøvet at nulstille både håndsæt og basestation, og det
virker stadig ikke. Det lader til jeg snart skal have ny fastnettelefon ....