"D@n Dethlefsen" <sotaOSTEN@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse news:40cc98b9$0$174$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Peter wrote:
> > Jeg må hellere tilføje at der er tale om en tyskerdrosling (50hk) og
> > ikke en dansk "begynder" drosling.
> > Modellen har 2 karburatorer. Kører de danske modeller med 4 stk?
>
> Nej dansker udgaven med 63-64 Hk (så vidt jeg husker), kører også med 2 stk
> dobbeltkaruratorer.
> Jeg mener at kunne huske modellen er droslet med et par "propper" oven i
> karburatorerne, således at spjældene ikke kan gå helt i top. Den drosling er
> nem at fjerne.
Det lyder godt.
>
> >
> > Jeg har købt denne her:
> >
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=7904492030
> >
>
> 2100 kr.- det er sgu en OK pris, hvis den kan komme til at køre uden at
> skulle købe for mange stumper.
> Hertil kommer så pris for transport (D-DK), toldsyn og afgift, hvilket
> anslået giver en pris på 16-18.000 lr.- på gaden med danske nummerplader.
Tjaa, den pris ser rimelig ud. Egentlig absurd at man skal betale så mage penge for en maskine der kan købes for 2100 kr. Men det er vel vilkårene. Øv.....
Mvh Peter
>
> --
> Dan - DMCN#561
> (Ducati 748 + Klappersaki KLR250 + MZ TS250/2)
>
www.dethlefsens.dk
> slet "OSTEN" fra adr. ved svar
>
>
>
>