"Jens" <sjp.news@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
news:40ccb1fe$0$204$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >
> > Du kan prøve her
http://www.lighthouse-navigation.dk/
> >
>
> Hej
>
> Mine erfaringer med Lighthouse er dårlige: Firmaet er ude af stand til at
> overholde aftaler - mit engagement med manden endte med, at jeg havde en
> kammerat til personligt at afhente det urørte produkt efter et par
måneders
> ventetid......
>
> Jens
Hej
Det lyder bestemt ikke godt, det er heller ikke fordi jeg kender manden,
faldt blot over linket!
Jeg har selv haft en lignende oplevelse ved en nu,- tidligere Autoriseret
Raymarine reparatør i Egå, han skulle bruge 3-4 forsøg, for at skifte
kontaktarmen på min Autohelm autopilot, før det lykkedes at få den til at
virke, og nu efter 2 1/2 år og max.300 timers brug er den i udu igen. Gad
nok vide om det er standarten for Raymarines autoriserede servicecentre?
Henning