PC'eren låser...
Fra : Dennis Berg

Dato : 04-05-01 10:14

Hej NG

Jeg har et problem med to ens PC'ere fra "BJ-Trading". De "låser" en gang
imellem under spil. Hvad kan der være galt?

PC'erne har flg. konf.:

AMD thunderbird 900
Chaintech 7AJA bundkort m/onboard lyd
Geforce 2 MX 32 grafik
2x64 MB 100 Mhz ram
20,4 GB samsung HD
Typhoon PCI 10/100 Mbit NIC
52x delta cd-rom og 3,5"DD

Jeg har prøvet flg.:

Installation af nyeste bundkort/grafikkort drivere
Installation af win98se op til flere gange
Udskiftning af grafikkort med NVIDIA TNT2 M64

På forhånd tak for hjælpen.

/Dennis

Fra : Kenneth Kristensen

Dato : 04-05-01 10:59

> Geforce 2 MX 32 grafik

Er det ASUS grafikkort ?
I så fald prøv at installere en gammel driver.
Det lyder underligt, men jeg havde samme problem.
Jeg kørte med version 5.33 på min computer, og den gik også kold en gang
imellem (kun i spil). Så installerede jeg version 2.08, og siden det har
der ikke været problemer.

--
/kenne

A trainstation is a place where trains stops.
A busstation is a place where buses stops.
On my desk I have a workstation.

Fra : K@zz

Dato : 07-05-01 14:55

prøv med ny bios til dit bundkort,,, måske det hjælper..

MVH
Name: K@zz
E-Mail: Kazz@OS..dk
To mail me Plz remove the ""