Hvad er det for en fisk ?
Fra : David Emil Jørgensen

Dato : 12-06-04 23:08

Hej

Jeg har fanget en fisk for 5 dage siden, men kan ikke finde ud af hvad det
er for en. Jeg har forsøgt at vedhæfte et billede men det kan jeg åbenbart
ikke i nyhedsgrubberne. Men hvis det er en der muligvis kan hjælpe, så kan
jeg sende billedet af fisken pr. e-mail.
....David

Fra : Tommy Hansen

Dato : 13-06-04 00:51

Men hvis det er en der muligvis kan hjælpe, så kan
> jeg sende billedet af fisken pr. e-mail.
> ...David

Du kan kun sende billeder til binaergrupper.
Jeg vil da gerne se den tommyhh@XXXtdcadsl.dk husk at fjerne Xérne.

--
Vh
Tommy

Fra : Helene og Lars

Dato : 13-06-04 08:33

Hej

Bare send mig billedet

MVH Lars

Fra : Q

Dato : 13-06-04 11:35

Fisken er en Gylte, men hvilken underart af familien kan jeg ikke se.

"Are you still wasting your time with spam?...
There is a solution!"

Protected by GIANT Company's Spam Inspector
The most powerful anti-spam software available.
http://mail.spaminspector.com

Fra : S.G

Dato : 13-06-04 13:24

vedhæft billedet i news:dk.binaer
Vi er mange der er nysgerrige :)

Fra : David Emil Jørgensen

Dato : 14-06-04 20:46

Hej alle sammen.
Tak for hjælpen.
Jeg fik en e-mail fra Kaare, som mente det var en bars. Derefter har jeg set
foto på nettet. Det er lige sådan en fisk jeg har fanget.
Så denne fisk er en bars, nogen steder kaldes den også havbars.
Efter min mening en lille vildbasse. Hvis i kunne tænke jer at se et bedre
foto så fandt jeg et på dette link
http://www.fiskeskolen.dk/laer_at_fiske/fiskearter.doc/bars.doc/
....David
Ps. min hjemmeside hvor der også er lidt om fisk.
http://www.sanserum.dk/lystfisker1.htm

Fra : Helene og Lars

Dato : 15-06-04 18:06

Har du et billede?

Fra : David Emil Jørgensen

Dato : 15-06-04 20:24

Ja det sender jeg til dig med det samme.
....David

Fra : David Emil Jørgensen

Dato : 15-06-04 20:28

jeg har forsøgt at sende dig et foto, men få e-mailen retur.
Har du en e-mail adresse jeg kan bruge. ?