Pioneer Slot-in CD-ROM
Fra : Lars Dahl

Dato : 04-05-01 09:33

Hej NG

Er der nogen her der ved hvor man kan købe Pioneers slot-in CD-rom drev?

Jeg har set det flere steder i DVD udgave men hvad med CR-rom?

Mvh Lars Dahl

Fra : Thumb

Dato : 04-05-01 13:46

On Fri, 4 May 2001 10:32:56 +0200, "Lars Dahl" <mr.noname@mailme.dk>
wrote:

>Hej NG
>
>Er der nogen her der ved hvor man kan købe Pioneers slot-in CD-rom drev?
>
>Jeg har set det flere steder i DVD udgave men hvad med CR-rom?

Tja, du må jo nok købe et slot-in dvd-drev Pioneer eller AOpen (som er
renamed Pioneer).

De er udmærkede som cd-drev, og ripper audio med pæn hastighed.

850,- kan du få et pioneer til.

mvh

John

Fra : Lars Dahl

Dato : 04-05-01 14:31

Hejsa og tak for svaret!

Men hvor kan man så få AOPEN's slotin drev??

Mvh Lars

Fra : Søren C. Fischer

Dato : 04-05-01 14:32

"Lars Dahl" <mr.noname@mailme.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa og tak for svaret!
>
> Men hvor kan man så få AOPEN's slotin drev??

Bl.a. hos Datatel:
http://www.edbpriser.dk/hardware/hardware-top10.asp?ID=1354577899

--
Mvh. Søren C. Fischer