Bekende kulør
Fra : shadow

Dato : 12-06-04 16:34

Hej til alle
Jeg har deltaget i flere indlæg og har underskrevet mig som DcH-Skagen, det
er nu min egen holding der kommer til udtryk her i gruppen, og dch-skagen
signaturen er mere med henblik på at gøre opmærksom på vores hjemmeside.
Hvem er jeg ?
Mit navn er jimmy
og jeg er medlem af DcH-Skagen, med i bestyrelsen som kasserer og varetager
klubben ud af til i den elektroniske del da jeg også er klubbens webmaster,
(derfor dch-skagen).
Jeg har beskæftiget mig med hunde i 30 år og er uddanet hundetræner i DcH
regi, og har altid haft hunden som min store interresse , og derfor også
oparbejdet en stor viden på omådet.
Jeg skal også lige tilføje at under nogle af de andre inlæg, er mit samtykke
,jo kun et tilbud om hjælp med det enkelte problem og ikke en disideret
problemløsning, man kan tage det man kan bruge og smide resten væk.
Håber at dette inlæg kan løsne op for noget af den sarkasme jeg føler jeg er
blevet modtaget med her i denne gruppe som ny deltager.

Hilsen
Jimmy
www.dch-skagen.dk

Fra : Pwh

Dato : 12-06-04 16:50

> Håber at dette inlæg kan løsne op for noget af den sarkasme jeg føler
> jeg er blevet modtaget med her i denne gruppe som ny deltager.

> [...]

Du skal ikke værer alt for nærtagende her i gruppen eller på Usenet i det hele taget,
men du kan selvfølgelig forvente at der bliver "talt" til dig i en ordenlig tone.
Jeg vil da personligt hilse dig hjerteligt velkommen her i gruppen, det er altid rart med
nogle eksperter med mange års erfaring mere gruppen, så jeg håber du bliver hængende.

/Jens (som ikke er ekspert med mange års hundeerfaring)

Fra : Karina og Christian

Dato : 12-06-04 17:03

"shadow" <.shadow@post4.tele.dk> wrote in message
[klip]
> [...]
er
> blevet modtaget med her i denne gruppe som ny deltager.

Hejsa Jimmi

Også herfra skal der lyde et velkommen til - det er altd rart at "se" nogle
nye ansigter her

Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener med, at du er blevet modtaget med
sarkasme her i gruppen? Hvis du hentyder til (det ved jeg ikke, om du gør),
at der blev stillet spørgsmålstegn ved, om du udtalte dig på egne vegne
eller på din klubs vegne, så er det bestemt en misforståelse af betragte det
som sarkasme - sådan er det helt sikkert ikke ment. Det var nu blot ment som
et opklarende spørgsmål, som du da også har svaret på

Har du i øvrigt selv hund?

Med venlig hilsen
Karina
med en 8-årig cocker-blanding

Fra : shadow

Dato : 12-06-04 19:11

Hej til alle
Ja jeg har selv hund, en dejlig snart 4 år gammel Golden retriever, som er
blevet til en yderst velopdragen og dejlig hund, men som fik konstateret
albuedysplasi her for et par måneder siden, men er kommet sig over den
halthed som hun har døjet med de sidste 4 månder, så jeg skåner hende en del
i den daglige træning, det var ellers min hensigt at jeg skulle have ført
hende i A-klassen her i foråret, da hun kan alle øvelserne til UG, men sådan
gik det altså ikke, efter start på første konkurrence vi deltog i begyndte
hun at trække på det ene forben og vi trak os fra konkurrencen, så nu
hyggetræner vi efter opstart med træningen igen her for 2 uger siden, så
konkurrencerne er slut med hende, det vil være på kanten af egoisme at
presse hende til at deltage på konkurrenceplan, men jeg regner med at til
næste forår at stille op til 2 konkurrencer og dermed opnå oprykker til
A-klassen, som vi så kan gå og hygge os med min hund og jeg.
Hilsen Jimmy
www.dch-skagen.dk

Klip**
Hejsa Jimmi

klip***

Fra : Pwh

Dato : 12-06-04 20:59

shadow wrote:
> Hej til alle

Hej Jimmy
Check lige http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html

/Jens

Fra : Helle Jensen

Dato : 12-06-04 20:51

"shadow" <.shadow@post4.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Håber at dette inlæg kan løsne op for noget af den sarkasme jeg føler jeg
er
> blevet modtaget med her i denne gruppe som ny deltager.

Kan kun tilslutte mig Karinas indlæg. Absolut ingen sarkasme/ond mening
herfra heller. Jeg var bare interesseret i at finde ud på hvis vegne du
udtalte dig.

I øvrigt flot hjemmeside du har fået sat sammen.

Mvh. Helle

Fra : Jimmy

Dato : 12-06-04 21:16

> [...]
> signaturen er mere med henblik på at gøre opmærksom på vores hjemmeside.

Jeg er personligt 100% ligeglad, om om du skriver på vegne af dig selv eller
en eller anden klub. Dog bør du være opmærksom på, at din underskrift meget
let kan foranledige folk til at tro, at du skriver på vegne af klubben.
Træder du folk over fødderne kan man snildt forestille sig, at klubben får
en udskrift fra dine udtalelser, hvilket hurtigt vil få klubben til at ændre
holdning til at du reklamerer for dem.

Du kan se et eksempel i dk.edb.sikkerhed, hvor en virksomhed har kontaktet
en meget stor del af gruppens deltageres arbejdspladser fordi virksomheden
mener de har udtalt sig negativt om deres produkt.

> [...]
varetager
> klubben ud af til i den elektroniske del da jeg også er klubbens

Super, men kan du ikke lige lære at skriver UNDER det du citerer og skære
alt det væk, som er irrelevant for dit svar?

Det vil gøre dine indlæg noget lettere at læse.

Mvh
Jimmy

Fra : Louise

Dato : 13-06-04 09:51

Det er da ikke sjovt ikke at blive taget pænt imod, men godt du er
sprunget ud af DCH-skabet

Jeg kan ikke lige huske indlæg fra dig og derfor heller ikke den
sarkasme du fortæller om, men jeg tror at man herinde skal huske at
folk er helt eller delvist anonyme (undtagen naive mig) og man derfor
føler man kan tillade sig at sige noget mere. Jeg har desværre altid
været en dum rejekælling, så jeg forholder mig ikke anonym; det gider
jeg ikke.

Hilsen Louise, som iøvrigt elsker sarkasme, sort humor óg bidende
diskussioner

www.malinoise.dk

Fra : MGA

Dato : 13-06-04 09:05

> [...]
er
> blevet modtaget med her i denne gruppe som ny deltager.

Hej Jimmy!

Jeg vil også sige velkommen til dig selvom jeg selv er rimelig ny i gruppen

Men jeg får måske også chancen for at sige velkommen til dig i virkeligheden
for jeg starter til træning til august ude i DCH.

Mette

Fra : Benny Mortensen

Dato : 14-06-04 16:04

"shadow" skrev i en meddelelse
> [...]
er
> blevet modtaget med her i denne gruppe som ny deltager.

Hej Jimmy

Jamen som alle andre vil jeg da sige velkommen. Samtidigt, vil jeg da lige
råde dig til, hvis det ikke allerede er for sent, at sætte en spam sikring
ind i din afsender adresse, ellers vil der snart blive alvorlig kamp om
pladsen i din postkasse. Ellers er det bare hej, og glæd dig til det er dig
jeg dunker oven i hovedet )

M.V.H.....Benny..

Fra : shadow

Dato : 14-06-04 22:52

> [...]
> ind i din afsender adresse, ellers vil der snart blive alvorlig kamp om
> pladsen i din postkasse. Ellers er det bare hej, og glæd dig til det er

Hej Benny
Jeg er godt garderet og hvis du kigger rigtig efter er der lige et lille
punktum før min mail adresse :)

Hilsen Jimmy

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-06-04 10:37

> [...]
> dig

> Hej Benny
> Jeg er godt garderet og hvis du kigger rigtig efter er der lige et lille

Hej igen Jimmy

Ja der kan man bare se, lille men effektiv

M.V.H....Benny..

Fra : Karina og Christian

Dato : 15-06-04 13:35

"Benny Mortensen" <adx250bzpb@pluno.com> wrote in message
[klip]
> Ellers er det bare hej, og glæd dig til det er dig
> jeg dunker oven i hovedet )

Hehe - tænk hvis nu du narrer den stakkels person til at tro, at du er
farlig, når alle vi andre efterhånden godt ved, at du er ret fredelig ))

Med venlig hilsen
Karina

Fra : shadow

Dato : 15-06-04 13:40

"Karina og Christian" <vaksFJERNDETTE@krudt.dk> skrev i en meddelelse

> Hehe - tænk hvis nu du narrer den stakkels person til at tro, at du er
> farlig, når alle vi andre efterhånden godt ved, at du er ret fredelig
> [...]
Hej
He he der skal nu mere til at slå en gammel sømand som jeg ud af den.

God vind
Jimmy

Fra : Benny Mortensen

Dato : 15-06-04 17:14

> [...]
>
> Hehe - tænk hvis nu du narrer den stakkels person til at tro, at du er
> farlig, når alle vi andre efterhånden godt ved, at du er ret fredelig

Altså......Karina....

Det kunne du ikke være bekendt at afsløre, når jeg lige skulle til at
skræmme livet af ham )...

M.V.H.....Benny..

Fra : Karina og Christian

Dato : 15-06-04 21:15

"Benny Mortensen" <adx250bzpb@pluno.com> wrote in message
[klip]

> Det kunne du ikke være bekendt at afsløre, når jeg lige skulle til at
> skræmme livet af ham )...

Benny - du har helt ret Det kunne jeg da faktisk ikke være bekendt. Jeg
tror, det er en af de ting, vi kvinder ikke forstår. Jeg kommer nemlig til
at tænke på min søde og fredelige hund (som i øvrigt kan ses på
http://home1.stofanet.dk/dkcbs) - han ville også blive SÅ glad, hvis nogen
sagde, at de var bange for ham, så det fortæller jeg ham dagligt, altså at
han er en rigtig farlig hund

Med venlig hilsen
Karina

Fra : Leyna

Dato : 16-06-04 07:03

On Tue, 15 Jun 2004 22:14:41 +0200, "Karina og Christian"
<vaksFJERNDETTE@krudt.dk> wrote:

> [...]
>sagde, at de var bange for ham, så det fortæller jeg ham dagligt, altså at

hehe... Jeg er ked af at skulle være den der siger det, men Vaks (som
iøvrigt overhovedet ikke ligner Vaks) ser overhovedet ikke det mindste
farlig ud, men sig det endelig ikke til ham. Det stakkels dyr kan jo
få alvorlige traumer!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 16-06-04 08:50

Wed, 16 Jun 2004 08:02:33 +0200, Leyna wrote:

> [...]
>iøvrigt overhovedet ikke ligner Vaks) ser overhovedet ikke det mindste
>farlig ud, men sig det endelig ikke til ham. Det stakkels dyr kan jo

Pas nu på, hvad du bilder dig selv ind! Fordi han overfor dig er et
fredeligt lam, er det skam ikke indforstået, at han er det overfor
alle. Det er ikke DIG, han har kigget på med de dér glødende øjne
og knurren, der si'r: et skridt nærmere og jeg æder dig!

--
Mvh. Sonja P. sonpet***@pc.dk fjern salamien http://www.sonpet.dk

Dette er ikke en kontaktannonce, så hvis du mangler
en kæreste, kan jeg desværre ikke hjælpe dig.

Fra : Leyna

Dato : 16-06-04 09:43

On Wed, 16 Jun 2004 09:49:54 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospam.dk>
wrote:

> [...]
>alle. Det er ikke DIG, han har kigget på med de dér glødende øjne
>og knurren, der si'r: et skridt nærmere og jeg æder dig!

Har du set Vaks IRL? ja, altså ikke _min_ Vaks, men den der lille
nuttede Vaks, som ligner en Cocker... den ka' da ikke skræmme
nogen!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Karina og Christian

Dato : 16-06-04 10:22

"Leyna" <leyna@leyna.dk> wrote in message
[klip]
> Har du set Vaks IRL? ja, altså ikke _min_ Vaks, men den der lille
> nuttede Vaks, som ligner en Cocker... den ka' da ikke skræmme
> nogen!

Shhhyyy - han kan høre dig )

Karina,
der ikke vil tage modet fra sit nuttede lille pelsdyr

Fra : Leyna

Dato : 16-06-04 11:44

On Wed, 16 Jun 2004 11:22:28 +0200, "Karina og Christian"
<vaksFJERNDETTE@krudt.dk> wrote:

>"Leyna" <leyna@leyna.dk> wrote in message
>[klip]
>
>Shhhyyy - han kan høre dig )

Ups... undskyld... Jeg prøver lige igen..

Har du måske set Vaks IRL? Ja, altså ikke min lallede Vaks med den dér
store, truende, Cocker Spaniel lignende ulve-hunde-ting?

(Var det bedre?)
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 16-06-04 12:51

Wed, 16 Jun 2004 12:44:24 +0200, Leyna wrote:

>Ups... undskyld... Jeg prøver lige igen..
>Har du måske set Vaks IRL? Ja, altså ikke min lallede Vaks med den dér
>store, truende, Cocker Spaniel lignende ulve-hunde-ting?

<Fniiiiis>

>(Var det bedre?)

Han er altså bare nut...farlig! ;-D

Fra : Leyna

Dato : 16-06-04 14:05

On Wed, 16 Jun 2004 13:51:29 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospam.dk>
wrote:

><Fniiiiis>

Der må absolut ikke fnises af den farlige Vaks!
Min Vaks er ligeglad, men hvis du fniser af ham så er du selv ude om
en tungeslasker fra hans side!

>Han er altså bare nut...farlig! ;-D

Ja, jeg bliver altså også helt bange for ham!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Karina og Christian

Dato : 16-06-04 23:38

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospam.dk> wrote in message
[klip]
> Han er altså bare nut...farlig! ;-D

Han er efter eget udsagn vild, blodig og frådende )

Med venlig hilsen
Karina

Fra : x Vuf x

Dato : 17-06-04 00:08

Thu, 17 Jun 2004 00:37:31 +0200, Karina og Christian wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospam.dk> wrote...

>Han er efter eget udsagn vild, blodig og frådende )

<Fniiis>...Ja, det ses da også tydeligt!

Fra : Karina og Christian

Dato : 16-06-04 23:36

"Leyna" <leyna@leyna.dk> wrote in message
[klip]
> Ups... undskyld... Jeg prøver lige igen..
>
> Har du måske set Vaks IRL? Ja, altså ikke min lallede Vaks med den dér
> store, truende, Cocker Spaniel lignende ulve-hunde-ting?
>
> (Var det bedre?)

Meget bedre. Jeg læste det lige op for ham, og han så meeeeget selvtilfreds
ud )

Karina,
med det frådende uhyre af en hund

Fra : x Vuf x

Dato : 16-06-04 10:28

Wed, 16 Jun 2004 10:42:31 +0200, Leyna wrote:

>Har du set Vaks IRL? ja, altså ikke _min_ Vaks, men den der lille
>nuttede Vaks, som ligner en Cocker... den ka' da ikke skræmme
>nogen!

Det var da tydeligt nok, at det var din kommentar, jeg svarede på!
Næ, bette Vaks har jeg kun set en stak fotos af.

Fra : Leyna

Dato : 16-06-04 11:45

On Wed, 16 Jun 2004 11:28:25 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospam.dk>
wrote:

>Det var da tydeligt nok, at det var din kommentar, jeg svarede på!
>Næ, bette Vaks har jeg kun set en stak fotos af.

Det var skam ham jeg snakkede om. Min lallehund ka' næppe skræmme
nogen!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 16-06-04 13:36

Wed, 16 Jun 2004 12:45:13 +0200, Leyna wrote:

>Det var skam ham jeg snakkede om. Min lallehund ka' næppe skræmme
>nogen!

Ja, det si'r du jo! Min tidligere nabo's schäfer var også blid som
et lam, ifølge ejeren, men jeg har da reddet flere besøgende og
postbudet adskillige gange. Hun gik hen og døde, og så blev hunden
aflivet.

Fra : Leyna

Dato : 16-06-04 14:02

On Wed, 16 Jun 2004 14:36:04 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospam.dk>
wrote:

>Ja, det si'r du jo!

Okay, okay. Postbuddet er bange for ham!

Men jeg ved godt hvad du mener, og jeg tror da også, at skulle jeg
komme ud i en farlig situation, så skulle Vaks nok være der og
beskytte mig. Jeg håber dog aldrig at jeg får brug for at finde ud af
det.
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 16-06-04 14:11

Wed, 16 Jun 2004 15:02:03 +0200, Leyna wrote:

> [...]
>at skulle jeg komme ud i en farlig situation, så skulle
>Vaks nok være der og beskytte mig. Jeg håber dog aldrig

Nej. Pøj pøj pøj!

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-06-04 11:24

> [...]
> sagde, at de var bange for ham, så det fortæller jeg ham dagligt, altså at

Hej igen Karina

Ja men det er da godt han har dig til at fortælle ham det, umiddelbart ser
det ud til, at hans største problem, er at bruge alle 4 ben på en gang
).

M.V.H.....Benny..

Fra : Leyna

Dato : 16-06-04 06:59

On Tue, 15 Jun 2004 18:14:28 +0200, "Benny Mortensen"
<adx250bzpb@pluno.com> wrote:

>Det kunne du ikke være bekendt at afsløre, når jeg lige skulle til at
>skræmme livet af ham )...

Du skal da vist øve dig meget mere, hvis du skal regne med at skræmme
nogen!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-06-04 11:26

> Du skal da vist øve dig meget mere, hvis du skal regne med at skræmme
> nogen!

Halløjsa, og hvad mener du så lige med det, skal jeg komme med alle mine 60
Kg og skræmme livet af dig, øøøøhhhhh, må hellere lige checke at jeg ikke
har tabt mig

M.V.H.....Benny..

Fra : Leyna

Dato : 16-06-04 11:47

On Wed, 16 Jun 2004 12:25:38 +0200, "Benny Mortensen"
<kristiturntine@iamit.com> wrote:

>Halløjsa, og hvad mener du så lige med det, skal jeg komme med alle mine 60
>Kg og skræmme livet af dig, øøøøhhhhh, må hellere lige checke at jeg ikke
>har tabt mig

hehe... Ja, jeg ville da i det mindste blive bange for at komme til at
vælte dig omkuld!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 16-06-04 12:15

> hehe... Ja, jeg ville da i det mindste blive bange for at komme til at
> vælte dig omkuld!

Hej igen Leyna

Godt jeg lige tog et lille forbehold, for der var sgu smuttet ½ kg, og det
endda med sko på ... Så at holde den slanke linie, er på ingen måder et
problem her

M.V.H.....Benny..

Fra : Leyna

Dato : 16-06-04 14:03

On Wed, 16 Jun 2004 13:15:24 +0200, "Benny Mortensen"
> [...]

>endda med sko på ... Så at holde den slanke linie, er på ingen måder et

Altså Benny... Hvis ikek du tager og passer lidt på, så kan hunden jo
trække af med dig!
--
Leyna
http://www.big-girls.dk

Fra : Benny Mortensen

Dato : 17-06-04 03:51

> Altså Benny... Hvis ikek du tager og passer lidt på, så kan hunden jo
> trække af med dig!
> --
> Leyna
> Big Girls - Lidt mere end gennemsnittet.
> http://www.big-girls.dk

He He, Derfor lader jeg skam også skrubtudsen om at holde i snoren , nå
hun vejer heller ikke mere, vi må have sat et ekstra håndtag i... Nå det gør
nok ikke så meget, hvis jeg snart flytter, så smider vi nok halsbåndet ud

M.V.H.....Benny..