Nokia 6100 vil ikke vise nummer
Fra : Artoo

Dato : 12-06-04 14:54

Hej alle.

Min nokia 6100 vil ikke længere vise nummer på den der ringer...
Den har vist nummer før man vil ikke længere:(

Jeg har prøvet at gendanne fabriksindstillinger men det hjalp ikke.

Hvor er det jeg kan slå denne funktion fra og til...?

Jeg har Sonofon Variant.

mvh Artoo

Fra : Rainer Schöbe

Dato : 12-06-04 15:06

Hej.

Artoo wrote:
> Min nokia 6100 vil ikke længere vise nummer på den der ringer...
> Den har vist nummer før man vil ikke længere:(

Den ofteste årsag er at nummeret er gemt mere end én gang og så "ved"
mobilen ikke, hvilket navn skal vises.

> Hvor er det jeg kan slå denne funktion fra og til...?

Svjv kan det ikke indstilles i mobilen, men kun din operatør kan.

Rainer Schöbe (Germany)
http://www.rainerschoebe.de
Nur E-Mails mit "RE:" in "subject" werden gelesen.
Der læses kun e-mails med "RE:" i "subject".
Roaming in Dänemark - dänische Prepaid-Karte
http://www.prepaid-dk.de

Fra : Artoo

Dato : 12-06-04 15:34

Rainer wrote:
> Den ofteste årsag er at nummeret er gemt mere end én gang og så "ved"
> mobilen ikke, hvilket navn skal vises.

Ikke tilfældet her

> Svjv kan det ikke indstilles i mobilen, men kun din operatør kan.

Ok - ærgeligt, jeg prøvede simkortet i en anden telefon og der var
der heller ingen nummervisning, så må have fat på sonofon på mandag:(

mvh Artoo