Hjælp med et script
Fra : Tine Müller

Dato : 11-06-04 10:24

Er der nogen som kender til dette script
http://www.fd-center.dk/testform.asp?

Hvis jeg skal bruge det på en anden side kan jeg bare skrive <form
name="form1" method="post" action="http://www.fd-center.dk/testform.asp"> og
så virker det også på den side, men skal det forstås sådan at der ligger et
script på serveren og hvis de flytter dette script så virker det ikke på den
anden side? Og hvordan får jeg fat i dette script?

--
/Tine

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 12-06-04 12:14

Tine Müller skrev:

> Hvis jeg skal bruge det på en anden side kan jeg bare skrive
> <form name="form1" method="post"
> action="http://www.fd-center.dk/testform.asp"> og så virker
> det også på den side,

Husk lige at spørge om det er o.k. med dem der har scriptet
liggende.

> men skal det forstås sådan at der ligger et script på serveren og
> hvis de flytter dette script så virker det ikke på den anden
> side?

Præcis. Hvis de vælger at nedlægge siden testform.asp, så vil din
formside der bruger (deres) testform.asp som formhandler heller
ikke virke. Men hvis du har grønt lys for at bruge siden, er det
muligt at folkene fra fd-center.dk vil fortælle dig hvis de flytter
eller sletter siden.
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Simon Moore Højer

Dato : 12-06-04 17:22

> Og hvordan får jeg fat i dette script?

Prøv at kontakte dem og spørg om du må få det...

--
Simon Moore Højer

Man lære så længe man lever
Når man ikke længere lære, lever man ikke mere.