mySQL: Administrations-værktøj
Fra : Morten Snedker

Dato : 12-06-04 09:06

Jeg sidder og fiddler lidt med mySQL, som er lidt en ny verden for
mig. Sammen med mySQL benytter jeg pt. MySQL Control Center til
håndtering af databaser/tabeller/etc. Er det et ok værktøj, eller er
der andre som kan anbefales (gerne med links).

mvh /Snedker
---
http://dbconsult.dk

Fra : Anders Lund

Dato : 12-06-04 10:34

Morten Snedker wrote:

> [...]
> håndtering af databaser/tabeller/etc. Er det et ok værktøj, eller er
> der andre som kan anbefales (gerne med links).

Hvis du har adgang til en webserver med PHP, kunne du prøve phpMyAdmin:
http://phpmyadmin.net/

--
Anders Lund - spam2004@andersonline.dk

Fra : Kim Bach Petersen

Dato : 12-06-04 11:39

Morten Snedker skrev:

> [...]
> håndtering af databaser/tabeller/etc. Er det et ok værktøj, eller er
> der andre som kan anbefales (gerne med links).

MySQL Front er et godt bud:

http://www.mysqlfront.de/

Kim
--
http://dotnet.kensho.dk

Fra : Britt Malka

Dato : 13-06-04 08:54

On Sat, 12 Jun 2004 12:39:05 +0200, "Kim Bach Petersen"
<sunsite@kenpleasedeletethissho.dk> wrote:

>MySQL Front er et godt bud:

Ja, den bruger jeg også. Den er genial! Dog har jeg ikke kunnet få den
til at virke i de -- få -- tilfælde, hvor udbyderen kun tillader, at
man bruger "localhost" og ikke fx sql.udbyder.dk
--
Britt Malka
Tilmeld dig nyhedsbrev og få gratis ebog om html - http://www.tips-og-tricks.com/ebog.html