RIffel til salgs
Fra : Bjørn Nortun

Dato : 11-06-04 20:18

Jeg har en riffel, brugt til jegtfelt skydning. Den er i ca. 6.5x55. Med
3-9x kikkert. Den er til salgs for kr. 3000. Jeg sender gerne bilder.

Fra : Mogens Christensen

Dato : 13-06-04 09:00

> Jeg har en riffel, brugt til jegtfelt skydning. Den er i ca. 6.5x55. Med
> 3-9x kikkert. Den er til salgs for kr. 3000. Jeg sender gerne bilder.

Hej Bjørn

Du må nok rykke ud med nogle flere data, Riffel/kikkert mærke/model samt
hvor mange skud den ca. har skudt. De fleste vil nok også gerne vide præcist
hvilken caliber der er tale om.

MVH
Mogens

Fra : Lykke

Dato : 14-06-04 06:19

Jeg tror han mener kaliber 6,5x55 selv om han skriver ca. Han kan jo også i
forbindelse med salg, sende et billede til dk.binare så kan alle jo se hvad
han har til salg.

Poul