PHPNuke / PostNuke :: Hvilken er bedst + l~
Fra : dk_sz

Dato : 11-06-04 11:05

Jeg har phpBB allerede... (men er villig til at omkonfigurere mv.)

Jeg er også glad for links til artikler mv. der
beskriver fordele og minusser ved begge CMS systemer.
(specielt i sammenhæng med phpBB.)

mvh
Thomas

Fra : Kim Schulz

Dato : 11-06-04 11:12

On Fri, 11 Jun 2004 12:05:25 +0200
"dk_sz" <dk_sz@hotmail.com> wrote:

> Jeg har phpBB allerede... (men er villig til at omkonfigurere mv.)
>
> Jeg er også glad for links til artikler mv. der
> beskriver fordele og minusser ved begge CMS systemer.
> (specielt i sammenhæng med phpBB.)

Hold dig for alt i verden fra phpnuke, da det er et stort sikkerhedshul
og altiv vil være det. Udvikleren er et fjols og han fatter ikke
vigtigheden af at rette fejl frem for at tilføje nye features hele
tiden.
PostNuke blev netop til af denne årsag og er derfor en del bedre på det
område (omend det stadig kunne være bedre). Der er også en del andre
forks af php/post-nuke på nettet du kan se på.

--
Kim Schulz | Linux - Your Choice! Your Opinion! Your life!
Geek by nature |

Fra : dk_sz

Dato : 12-06-04 22:33

> Hold dig for alt i verden fra phpnuke, da det er et stort sikkerhedshul

OK - tak for for tippet!

mvh
Thomas