IGI Batch søg - Arne Feldborg
Fra : K. Thidemann

Dato : 11-06-04 10:42

Hej Arne Feldborg og alle andre

Jeg har været meget glad for Arnes IGI Batch søg, men har mistet WWW
adressen, hvem kan hjælpe mig ?

Jeg har før benyttet http://80.62.84.41/php/batch_nr/igi_soeg_form.php

Mvh
Ketty Thidemann

Ved direkte kontakt til mig, husk at slette i min e-mail adresse.

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 11-06-04 11:28

> Jeg har været meget glad for Arnes IGI Batch søg, men har mistet WWW
> adressen, hvem kan hjælpe mig ?
>
> Jeg har før benyttet http://80.62.84.41/php/batch_nr/igi_soeg_form.php
>
> Mvh
*************
Den virker heller ikke her, men mon ikke den bare er "nede for en tid" ??
Jeg vil prøve senere.
Flemming Svendsen, Korsør

Fra : K. Thidemann

Dato : 11-06-04 11:32

On Fri, 11 Jun 2004 12:27:34 +0200, "Flemming Svendsen"
<zeus2FJERN@FJERNmail.dk> wrote:

>*************
>Den virker heller ikke her, men mon ikke den bare er "nede for en tid" ??
>Jeg vil prøve senere.
>Flemming Svendsen, Korsør

Tak for dit svar Flemming.

Siden har ikke 'fungeret' i flere dage. Arne er måske ved at opdatere
siden.

Mvh
Ketty

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 11-06-04 18:53

> Tak for dit svar Flemming.
>
> Siden har ikke 'fungeret' i flere dage. Arne er måske ved at opdatere
> siden.
>
> Mvh
> Ketty
**************
OK, jeg har sendt en forespør'sel direkte til Feldborg. , men måske
ligger han ude i solen og lader sig gennembage . . . .
Flemming.

Fra : K. Thidemann

Dato : 11-06-04 19:15

On Fri, 11 Jun 2004 19:53:05 +0200, "Flemming Svendsen"

>**************
>OK, jeg har sendt en forespør'sel direkte til Feldborg. , men måske
>ligger han ude i solen og lader sig gennembage . . . .
>Flemming.

Det bliver da lidt svært ....................
soler er ved at gå ned, her i det mørke Jylland.

God weekend
Ketty

Fra : Arne Feldborg

Dato : 11-06-04 23:34

"Flemming Svendsen" <zeus2FJERN@FJERNmail.dk> skrev Fri, 11 Jun 2004
19:53:05 +0200

>OK, jeg har sendt en forespør'sel direkte til Feldborg. , men måske
>ligger han ude i solen og lader sig gennembage . . . .

Gid det var så vel. )

Mandag blev der registreret 541 lynnedslag her i landet. Eet af dem
ramte elnettet her i midt/vestjylland og fandt det opportunt at søge
jordforbindelse gennem mit anlæg. (En komplet web-server, en switch og
et tastatur sendt til de evige bitmarker).

I dag fredag blev der registreret 7.684 lynnedslag her i landet. Eet af
dem valgte tilfældigvis at ramme telefonnettet her i midt/vestjylland -
og fandt det iøvrigt passende at søge jordforbindese lige netop gennem
mit anlæg. (Alt ADSL-udstyr samt en router ødelagt).

Men om Gud vil (og forudsat kreditforeningens velvilje) skulle vi være i
luften igen i løbet af aftenen. Jeg beklager den ulejlighed disse
problemer har forvoldt.

Vi bor åbenbart meget udsat (åbent landskab, mange store træer, fugtig
jordbund, etc. etc.), for på trods af at vi efterhånden har ofret
adskillige tusinde kroner på overstrømsbeskyttelse, spidslast
beskyttelse, transient beskyttelse, og jeg skal komme efter dig
beskyttelse, så er dette desværre en historie der gentager sig år efter
år.
(og indeværende år er beklageligvis først lige begyndt)............

--
mvh, A:\Feldborg

Folketællinger Hammerum og Bølling herreder, kirkebøger Hammerum herred

Fra : K. Thidemann

Dato : 11-06-04 23:42

On Sat, 12 Jun 2004 00:33:36 +0200, Arne Feldborg
<feldborg@haunstrup.dk> wrote:

> [...]
>
>Men om Gud vil (og forudsat kreditforeningens velvilje) skulle vi være i
>luften igen i løbet af aftenen. Jeg beklager den ulejlighed disse

Hej Arne

Jamen da .......................

bliv nu ikke stresset over du stiller en fremragende servis til
rådighed for os brugere.

En tilfreds bruger
Ketty Thidemann

Fra : Kaj Svenningsen

Dato : 14-06-04 15:40

Arne Feldborg skrev:

> [...]
>beskyttelse, transient beskyttelse, og jeg skal komme efter dig
>beskyttelse, så er dette desværre en historie der gentager sig år efter

Tak for disse oplysninger Arne. Jeg vil så droppe mine planer om
lignende beskyttelse.
--
Kaj Svenningsen

Behandl dig selv som du vil behandles af andre.

Fra : Inger Buchard

Dato : 11-06-04 21:11

> Hej Arne Feldborg og alle andre
>
> Jeg har været meget glad for Arnes IGI Batch søg, men har mistet WWW
> adressen, hvem kan hjælpe mig ?

Fra DisForum:
<cut>
Sidste nyt omkring hjemmesiden, som pt. er forsvunden.
De sidste dages uvejr, med torden og lynild, har lagt server og
telefonforbindelse ned.
Arne arbejder på højtryk med sagen, og hvis ellers vejrguderne er med ham,
er siden snart på mærkerne igen.
Leif Sepstrup
<cut>

Inger

Fra : K. Thidemann

Dato : 11-06-04 21:41

On Fri, 11 Jun 2004 22:10:43 +0200, "Inger Buchard"
<ibuchard@post4.tele.udenspamogpunktum.dk> wrote:

> [...]
>telefonforbindelse ned.
>Arne arbejder på højtryk med sagen, og hvis ellers vejrguderne er med ham,

Tak Inger, jeg væbner mig med tålmodighed.

Mvh
Ketty

Fra : Norma Nielsen

Dato : 11-06-04 23:01

Hej Ketty
Det behøver du ikke, linket virker igen, har lige brugt det
mvh Norma Nielsen

Fra : Anne Lise Hovdal

Dato : 12-06-04 11:02

"K. Thidemann" <k.thidemannFJERNDETTE@stofanet.dk> skrev i melding

> Hej Arne Feldborg og alle andre
>
> Jeg har været meget glad for Arnes IGI Batch søg, men har mistet WWW
> adressen, hvem kan hjælpe mig ?

Jeg har aldri gjort annet enn å søke etter det på google.
Det er jo bare å skrive Family search inn der under google
på Startsiden.

Anne Lise Hovdal