Børn for fede til at trække vejret
Fra : Johan

Dato : 11-06-04 10:14

Jeg må lufte min harme. Børn, som må have hjælp til at trække vejret, fordi
de er for fede.

http://www.dr.dk/nyheder/indland/article.jhtml?articleID=176524

Personligt synes jeg forældre til disse børn burde retsforfølges for
børnemishandling. Jeg har i andre grupper diskuteret med pædofile, som ikke
ville indse, at deres overgreb kunne ødelægge børnene for livet. Men jeg vil
faktisk mene, at et barn kan få sin fremtid tilsvarende ødelagt ved at
forældrene er ligegyldige overfor ekstrem overvægt. Men i modsætning til den
pædofile slipper forældrene helt for straf. Sådan burde det ikke være.

Mvh Johan

PS: Jeg ved, at skaderne af pædofili adskiller sig væsenligt fra den skade,
som livslang fedme giver. Jeg bruger det som eksempel på en skadelig
behandling af et barn, som medfører straf.