Fjerne software i Nokia 6600
Fra : Dragnet

Dato : 10-06-04 22:04

Nogle der har oplevet at i ikke kan slette de programmer i installer i jeres
6600

Jeg kan ikke slette

Opera browser
og
Doris browser

Når jeg vælger at fjerne dem, skriver den i displayet (Fjerner) og så hopper
den bare tilbage til styrring uden at der er fjernet noget.

/Dragnet

Fra : Peter

Dato : 10-06-04 22:23

"Dragnet" <trashmaill@[remove]andos.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
hopper
> den bare tilbage til styrring uden at der er fjernet noget.

Prøv at genstarte terminalen og se om det hjælpe

Peter

Fra : Peter

Dato : 14-06-04 19:34

"Peter" <FJERNESp_dahl@tiscali.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeres

> hopper
> >

> Prøv at genstarte terminalen og se om det hjælpe

Download evt. FExplorer, find bibliotekerne som indeholder programmerne,
slet dem og genstart.

Peter

Fra : Qbic - [6400]

Dato : 10-06-04 22:38