MS Windows
briani 27239
Proceslinje fryser -logfil placering søges
Fra : SimSalaBim

Dato : 10-06-04 22:04

Hvor finder man en logfil i XP Pro. Jeg har brug for at se hvad der sker
under opstart, da musen viser "timeglas" konstant når den føres ned over
proceslinjen.
Man kan sagtens logge på sin bruger, men det er til allersidst at maskinen
fryser. Ingen problemer under fejlsikker opstart.
/Carsten

Fra : Snuden

Dato : 10-06-04 22:59

On Thu, 10 Jun 2004 23:04:03 +0200, "SimSalaBim"
<carsten1962@hotmail.com> wrote:

> [...]
>Man kan sagtens logge på sin bruger, men det er til allersidst at maskinen
>fryser. Ingen problemer under fejlsikker opstart.

Hvad siger event vieweren? (Start => Kør => eventvwr => OK)
--
Snuden