Han til parring
Fra : Camilla

Dato : 10-06-04 19:21

Hej Gruppe.

Nu er jeg jo ejer af en dejlig hanhund..
Han skal afsted til parring, og jeg skal aflevere ham i dag.
Men jeg er jo lidt nervøs. Vel kunne jeg have forberedt mig mere...
Hvorlænge har i andre haft jeres hanhunde til "udstationering"?
Jeg har aftalt at jeg henter ham på lørdag, men er det for tidligt?
Tæven er "moden" nu (2 uge af løbetiden).

Hilsen Frk. K

Fra : Battlefield´s

Dato : 10-06-04 19:26

"Camilla" <dk@dk.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg har aftalt at jeg henter ham på lørdag, men er det for tidligt?
> Tæven er "moden" nu (2 uge af løbetiden).

Hej
Jeg ville nu aldrig sende min hanhund ud til parring. Det er normalt tæven,
der skal komme til hannen og ikke omvendt, medmindre der er helt specielle
ting, der gør sig gældende.
Hanhunden skal være på hjemmebane så han er mest selvsikker.
Hilsen Vibeke

---

Fra : Frk. K

Dato : 10-06-04 19:53

> Hej
> Jeg ville nu aldrig sende min hanhund ud til parring. Det er normalt
tæven,

Jeg sagde selv at jeg ville komme ud med min han, for min egen tæves skyld.
Jeg tænkte det ligesom ikke kunne gøres på 1 time.. De skal vel have "et par
omgange" og min tæve er ikke alt for glad for andre tæver.

> der skal komme til hannen og ikke omvendt, medmindre der er helt specielle
> ting, der gør sig gældende.
> Hanhunden skal være på hjemmebane så han er mest selvsikker.

AHA! God Pointe... Den vil jeg lige tænke nærmere over!

Tak skal du have Vibeke!

Ha en fortsat god aften.

Hilsen K.

Fra : x Vuf x

Dato : 10-06-04 22:45

Thu, 10 Jun 2004 20:26:07 +0200, Battlefield´s wrote:
> [...]

>ting, der gør sig gældende.
>Hanhunden skal være på hjemmebane så han er mest selvsikker.

Ok...Så behøver jeg jo ikke at skrive det...

--
Mvh. Sonja P. sonpet***@pc.dk fjern salamien http://www.sonpet.dk

Dette er ikke en kontaktannonce, så hvis du mangler
en kæreste, kan jeg desværre ikke hjælpe dig.

Fra : Louise

Dato : 11-06-04 12:53

Tjah, jeg havde også valgt at få den fremmede tæve hjem til mig. Enten
boende i pension her eller endnu bedre indlogere den og dens ejer på
hotel/bed&breakfast/her i et par dage.

Jeg tror såmænd nok at min hormonbombe skal parre uanset hvor det
er,(ville dog aldrig sende ham afsted alene) men en uerfaren hanhund,
der ikke rigtigt ved hvordan kan få store problemer et fremmed sted,
men meget afhænger jo også af hvor afhængig han er af Jer og hvor nemt
han har til at omstille sig til et nyt sted.

Held og lykke med det.

www.malinoise.dk