Kabinetter med mange 5,25" pladser
Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 10-06-04 19:23

Som erstatning for mit NC 10x kabinet, søger jeg et kabinet med lignende
kapacitet.

I min søgen er jeg faldet over Codegen S-101:
http://www.codegengroup.com/proddetail.asp?id=142

Er der nogen der ved, hvor det kan købes i DK?

Har i nogle andre forslag? Budget 1-2000 kroner.

- Lene
http://piv.nu/

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 10-06-04 19:46

Jeg har nu også fundet:

http://shor.ter.dk/447499921
CM Stacker STC-T01

Igen mangler en forhandler.

Når der står Extended ATX, passer almindelig ATX så også?

- Lene

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-06-04 19:58

"Lene Skov Mikkelsen" <pivnu@loveletters.dk> skrev i en meddelelse
> Når der står Extended ATX, passer almindelig ATX så også?

Der står også ATX på et af billederne så...

--
Ivan V. Klattrup
www.klattrup.dk

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 10-06-04 20:18

> Der står også ATX på et af billederne så...

Ja, det så jeg også bagefter 8)

Men egentlig kunne jeg godt tænke mig at få svar på spørgsmålet
alligevel, for jeg har set det på flere serverkabinetter.

- Lene

Fra : Leony

Dato : 11-06-04 14:12

Lene Skov Mikkelsen wrote:

> http://shor.ter.dk/447499921
> CM Stacker STC-T01
> Igen mangler en forhandler.

Ville helt klart vælge dette frem for Codegenkabinettet.

> Når der står Extended ATX, passer almindelig ATX så også?

Det er jeg ret sikker på at det gør.

http://www.directron.com/x5dpeg2.html på billedet er et Extended ATX
bræt.
Det er "forlænget" mod højre (når det sidder i kabinet).

Alm. ATX bruger de 2 rækker huller som er ved start og slut på RAM
slots.

Laver Chieftec ikke et kabinet der dækker dit behov?

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Lene Skov Mikkelsen

Dato : 11-06-04 19:24

> Ville helt klart vælge dette frem for Codegenkabinettet.

Det vil jeg også Og der er forhandlere, når bare man spørger. Så
jeg regner med at købe sådan et.

> Laver Chieftec ikke et kabinet der dækker dit behov?

Det er ikke lige Chieftec jeg har kigget mest på, da jeg generelt ikke
bryder mig om deres kabinetter.

CM-kabinettet er lige præcis hvad jeg har tænkt mig mht. køling af
5,25" pladser.

- Lene
http://piv.nu/

Fra : Dr.Ralph

Dato : 11-06-04 21:31

On Thu, 10 Jun 2004 20:46:19 +0200, Lene Skov Mikkelsen wrote:

> Jeg har nu også fundet:
>
> http://shor.ter.dk/447499921
> CM Stacker STC-T01
>
> Igen mangler en forhandler.

www.shg.dk fører cm stacker til 1199 kr :)

Jeg har selv overvejet det, men beholder nu nok mit lækre Lian LI PC70 alu.

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph