Islandske heste
Fra : laila.nielsen

Dato : 04-05-01 06:59

Findes der et godt sted i Midtjylland, Sønderjylland eller Nordsjælland,
hvor man tager hånd om bybegyndere og endda lidt nervøse nybegyndere. vi er
to der gerne vil ud at ride. Den ene har prøvet det et par gange før mens
den anden er totalt grøn inden for ridningens svære kunst

Fra : Lars A. Christensen

Dato : 04-05-01 13:17

"laila.nielsen" wrote:

> [...]
> to der gerne vil ud at ride. Den ene har prøvet det et par gange før mens
> den anden er totalt grøn inden for ridningens svære kunst

Jeg kan anbefale Pegasus
<http://www.erl.dk/pegasus/>

Mvh
Lars

Fra : DeBoss

Dato : 05-05-01 13:17

hej
jeg kan anbefale snegla, islænderrideskole, i holstebro, i nr,felding.
det er en utrolig rar og dygtig rideskole. med mange gode heste og dygtige
ridelærer som tager med på tur.
så det er ihvertefald en mulighed verd.
knuser jette

Fra : Ganti Q

Dato : 08-05-01 21:31

Du kan jo også prøve at spørge på www.joras.dk siden er udelukkende om
islandske heste.
Deltagerne i joras debatforum er alle meget søde og giver dig gerne
informationer om ridesteder i nærheden.

Held og lykke med rideturen, men PAS PÅ, rider man først en islandsk hest én
gang så er det for resten af livet *SSS*

Hilsen Gitte

Fra : BOS

Dato : 10-05-01 06:20

Dansk Islandshesteforening har sin egen hjemmeside www.islandshest.dk. Du
kan her finde en liste over ridesteder.

Desuden er der bl.a. en kalender så du kan se hvilke arrangementer, der
er i nærheden af dig.

God fornøjelse

Bo

Fra : laila.nielsen

Dato : 22-05-01 05:44

Prøver i første omgang Pegasus og Snegla, så må jeg se hvad det bringer med
sig af dejlige oplevelser.