Islænder Hingst!!!
Fra : Helle Urban Munck

Dato : 10-06-04 18:54

Hej

Jeg har en hoppe der skal i fol til næste år! Hun skal til en hingst der
hedder Eldur frá Miðsitju og jeg har aldrig set ham, fordi vi fik
bedækningen med i handlen! og jeg kan ikke finde nogle billedere af ham inde
på internettet! Så hvis du ligger inde med et billede, så ville jeg blive
meget glad hvis du ville sende det mig!

Mvh. Lykke

Fra : Louise

Dato : 11-06-04 12:43

Hvor står henne ? HVilket stutteri? Har du søgt inde på www.joras.dk
eller DI's side? Hvad med google billedsøgning?

Venlig hilsen Louise

www.malinoise.dk

Fra : Helle Urban Munck

Dato : 11-06-04 13:32

Hej igen

Jeg har været inde på google, men der fandt jeg ikke nogle! øv..
Det hedder stutteri-Tornen der hvor han står! ude ved Steen Lund-Thomsen

Fra : Heidi Falch

Dato : 11-06-04 15:58

Prøv evt. www.hestur.is - det er ganske gratis at oprette sig.

--