MS Windows
briani 27239
gæste bruger
Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 10-06-04 17:12

Jeg har en bærbar PC med WinXP pro som jeg skal have til at stå frit fremme
så folk kan gå inde og se billeder, hjemmeside, og nogle andre filer. Jeg
kunne godt tænke mig at der bare lå 3 ikoner på skrivebordet og det var det
_eneste_ som der skal være adgang til. startmenuen skal også helst fjernes.

Er der nogle der ved hvordan jeg kan gøre dette, ligger der noget i XP eller
skal jeg have programmer til det? Hvilke?

Mvh. Rune Thougaard

Fra : Leony

Dato : 10-06-04 18:36

Rune Thougaard Kristensen wrote:

> [...]
> filer. Jeg kunne godt tænke mig at der bare lå 3 ikoner på
> skrivebordet og det var det _eneste_ som der skal være adgang til.

Adgang til start kan fjernes i registreringsdatabasen:
http://www.winguides.com/registry/display.php/905/

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 10-06-04 21:39

> Adgang til start kan fjernes i registreringsdatabasen:
> http://www.winguides.com/registry/display.php/905/

Tak, men skulle også gerne selv kunne bruge maskinen. Det er vel ikke "bare"
sådan lige at fjerne og tilføje.

Rune.

Fra : Leony

Dato : 11-06-04 14:40

> Tak, men skulle også gerne selv kunne bruge maskinen. Det er vel ikke
> "bare" sådan lige at fjerne og tilføje.

Du fjerner bare stregen hvis du vil bruge start.